Запис Детальніше

ОТРИМАННЯ ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТОГО ВИСОКООКТАНОВОГО КОМПОНЕНТА БЕНЗИНУ КАТАЛІТИЧНИМ ГІДРУВАННЯМ БЕНЗОЛ-ТОЛУОЛ-КСИЛОЛЬНОЇ ФРАКЦІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОТРИМАННЯ ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТОГО ВИСОКООКТАНОВОГО КОМПОНЕНТА БЕНЗИНУ КАТАЛІТИЧНИМ ГІДРУВАННЯМ БЕНЗОЛ-ТОЛУОЛ-КСИЛОЛЬНОЇ ФРАКЦІЇ
Hydrogenation of benzene-toulene-xylene fraction of coke-chemical production for a preparation of ecologically pure high octane component for vehicle gasoline
Получение экологически чистого высокооктанового компонента бензина каталитическим гидрированием бензол-толуол-ксилольной фракции
 
Creator Гуцуляк, Д.О.; Український науково-дослідний інститут нафтопереробної промисловості “МАСМА”
Кочірко, Б.Ф.; Український науково-дослідний інститут нафтопереробної промисловості “МАСМА”
Бойченко, С.В.; Інститут екології та дизайну НАУ
 
Subject


 
Description Описано процес гідрування бензол-толуол-ксилольної фракції коксохімічного виробництва для отримання екологічно чистого високооктанового компонента автомобільних бензинів. На підставі отриманих результатів досліджень рекомендовані оптимальні умови проведення процесу.
 Process for a hydrogenation of benzene-toulene-xylene fraction of coke-chemical production for a preparation of ecologically pure high octane component for vehicle gasoline has been described. Based on the results obtained, optimal conditions for carrying out the process were recommended.
 Описан процесс гидрирования бензол-толуол-ксилольной фракции коксохимического производства для получения экологически чистого высокооктанового компонента автомобильных бензинов. На основании полученных результатов исследований рекомендованы оптимальные условия проведения процесса.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-13
 
Type


 
Format application/msword
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1095
 
Source Proceedings of NAU; Том 22, № 1 (2005)
Вісник Національного авіаційного університету; Том 22, № 1 (2005)
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 22, № 1 (2005)
 
Language uk