ОТРИМАННЯ ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТОГО ВИСОКООКТАНОВОГО КОМПОНЕНТА БЕНЗИНУ КАТАЛІТИЧНИМ ГІДРУВАННЯМ БЕНЗОЛ-ТОЛУОЛ-КСИЛОЛЬНОЇ ФРАКЦІЇ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОТРИМАННЯ ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТОГО ВИСОКООКТАНОВОГО КОМПОНЕНТА БЕНЗИНУ КАТАЛІТИЧНИМ ГІДРУВАННЯМ БЕНЗОЛ-ТОЛУОЛ-КСИЛОЛЬНОЇ ФРАКЦІЇ
Hydrogenation of benzene-toulene-xylene fraction of coke-chemical production for a preparation of ecologically pure high octane component for vehicle gasoline Получение экологически чистого высокооктанового компонента бензина каталитическим гидрированием бензол-толуол-ксилольной фракции |
|
Creator |
Гуцуляк, Д.О.; Український науково-дослідний інститут нафтопереробної промисловості “МАСМА”
Кочірко, Б.Ф.; Український науково-дослідний інститут нафтопереробної промисловості “МАСМА” Бойченко, С.В.; Інститут екології та дизайну НАУ |
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Описано процес гідрування бензол-толуол-ксилольної фракції коксохімічного виробництва для отримання екологічно чистого високооктанового компонента автомобільних бензинів. На підставі отриманих результатів досліджень рекомендовані оптимальні умови проведення процесу.
Process for a hydrogenation of benzene-toulene-xylene fraction of coke-chemical production for a preparation of ecologically pure high octane component for vehicle gasoline has been described. Based on the results obtained, optimal conditions for carrying out the process were recommended. Описан процесс гидрирования бензол-толуол-ксилольной фракции коксохимического производства для получения экологически чистого высокооктанового компонента автомобильных бензинов. На основании полученных результатов исследований рекомендованы оптимальные условия проведения процесса. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-13
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1095
|
|
Source |
Proceedings of NAU; Том 22, № 1 (2005)
Вісник Національного авіаційного університету; Том 22, № 1 (2005) Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 22, № 1 (2005) |
|
Language |
uk
|
|