Запис Детальніше

Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714505/
 
Title Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи
Primary education in the context of the ideas of the New Ukrainian School
 
Creator Савченко, Олександра Яківна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті йдеться про законодавчі засади і наукові підходи розроблення Державного стандарту початкової освіти і типових освітніх програм для 1 – 2 класів. Матеріали створені на засадах закону «Про освіту» (положення про результати освіти), Концепції Нової української школи, ідеях діяльнісно-результативної освіти, дитиноцентризму, природовідповідності та ін. Обґрунтовано алгоритм проектування змісту початкової освіти: мета – прогнозування обов’язкових результатів цього рівня освіти у державному стандарті – прогнозування очікуваних результатів у типових освітніх програмах за циклами навчання (1 – 2 класи; 3 – 4 класи) – засоби їх досягнення (зміст, методи, середовище). Визначено роль формувального оцінювання у початковій школі; проблеми створення нового науково-методичного ресурсу для вчителів.
The article deals with the legislative framework and scientific approaches for the development of the State Standard of Elementary Education and typical educational programs for 1 - 2 classes. Materials are created on the principles of the law "On Education" (provisions on the results of education), the Concept of the New Ukrainian School, the ideas of activity-productive education, child-centeredness, environmental compatibility, etc. The algorithm of designing the contents of elementary education is grounded: the purpose is to predict the obligatory results of this level of education in the state standard - forecasting the expected results in typical educational programs according to the training cycles (1 - 2 classes, 3 - 4 classes) - means of their achievement (content, methods , environment)
The role of molding evaluation in elementary school is determined; problems of creating a new scientific and methodological resource for teachers.
 
Publisher Рідна школа
 
Date 2018
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714505/1/%D0%9F%D0%BE%D1%87%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0%20%D0%B2%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%B9%20%D0%9D%D0%A3%D0%A8.pdf
- Савченко, Олександра Яківна (2018) Primary education in the context of the ideas of the New Ukrainian School Рідна школа (1-2). pp. 3-8. ISSN 0131-6788