НЕЛІНІЙНЕ МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ АБРАЗИВНОГО ЗНОСУ ПОВЕРХОНЬ МАТЕРІАЛІВ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НЕЛІНІЙНЕ МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ АБРАЗИВНОГО ЗНОСУ ПОВЕРХОНЬ МАТЕРІАЛІВ
Nonlinear mathematical modelling of process of abrasive deterioration of surfaces of materials Нелинейное математическое моделирование процесса абразивного износа поверхностей материалов |
|
Creator |
Вишневський, О.А.; Інститут економіки та менеджменту НАУ
Давидов, О.С.; Інститут економіки та менеджменту НАУ |
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Наведено математичні моделі залежності об’ємного та вагового зносу поверхонь матеріалів, а також площі прилягання гумового ролика та зразка від розмірів деформованого ролика, лінійного зносу та зернистості абразивних частинок. Показано роботу моделей у граничних умовах. Дано порівняльну оцінку роботи моделей першого і другого наближення.
Mathematical models of dependence of volumetric and weight deterioration of surfaces of materials and also the areas of a touch of a rubber roller and a sample from the sizes of the deformed roller, linear deterioration and granularity of abrasive particles are resulted. Work of models in boundary conditions is shown. The comparative estimation of model work in the first and second approximation is given. Приведены математические модели зависимости объемного и весового износа поверхностей материалов, а также площади прилегания резинового ролика и образца от размеров деформированного ролика, линейного износа и зернистости абразивных частиц. Показана работа моделей в граничных условиях. Дана сравнительная оценка работы модели в первом и втором приближениях. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-13
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1111
|
|
Source |
Proceedings of NAU; Том 22, № 1 (2005)
Вісник Національного авіаційного університету; Том 22, № 1 (2005) Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 22, № 1 (2005) |
|
Language |
uk
|
|