Запис Детальніше

Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови
 
Creator Терлецька, Ірина Миколаївна
Терлецкая, Ирина Николаевна
Terletska, Iryna Mykolaivna
 
Subject мотивація
навчання
дискуссия
педагогика
foreign languages
conferation
 
Description Модульна організація змісту навчальної дисципліни менш за все є механічним перенесенням розділів програми до навчальних модулів, оскільки вимагає глибокої аналітично-логічної роботи над змістовим опануванням дисципліни, структуруванням її як системи. Дана система значно полегшила сам процес прийняття викладачем оціночного рішення і дає можливість об’єктивно визначати кінцевий результат, а також є важливим фактором для стимулювання ефективної роботи викладача і студента, збільшуючи час їх безпосереднього індивідуального спілкування в процесі навчання.
 
Publisher Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
 
Date 2012-07-17T09:34:35Z
2012-07-17T09:34:35Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Терлецька І.М. Із практики застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу під час викладання іноземної мови / І.М. Терлецька // Проблеми освіти: науковий збірник. – 2008.– № 55– С. 28-30.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/27267
 
Language uk