Оцінка достовірності та порівняння двох алгоритмів виявлення градової небезпеки з борту літака
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка достовірності та порівняння двох алгоритмів виявлення градової небезпеки з борту літака
ASSESSMENT OF RELIABILITY AND COMPARISON OF TWO ALGORITHMS FOR HAIL HAZARD DETECTION FROM AIRCRAFT Оценка достоверности и сравнение двух алгоритмов обнаружения градовой опасности с борта самолета |
|
Creator |
Braun, I.M.
Sinitsyn, R.B. Yanovsky, F.J. |
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Проаналізовано два алгоритми, розроблені для виявлення зон граду в хмарах і осіданнях: параметричний алгоритм і адаптивний непараметричний алгоритм. За допомогою статистичного моделювання з використанням результатів експерименту як початкових даних досліджено достовірність виявлення радіолокаційних сигналів від сукупності градин. Результати дослідження показують можливості обох алгоритмів і більш високу стійкість непараметричного алгоритму. Поляриметричні алгоритми рекомендовано для наземних і бортових засобів метеорологічного спостереження для забезпечення авіації.
This paper presents and analyzes two algorithms for the detection of hail zones in clouds and precipitation: parametric algorithm and adaptive non-parametric algorithm. Reliability of detection of radar signals from hailstones is investigated by statistical simulation with application of experimental researches as initial data. The results demonstrate the limits of both algorithms as well as higher viability of non-parametric algorithm. Polarimetric algorithms are useful for the implementation in ground-based and airborne weather radars. Проанализированы два алгоритма, разработанные для обнаружения зон града в облаках и осадках: параметрический алгоритм и адаптивный непараметрический алгоритм. С помощью статистического моделирования с использованием результатов эксперимента в качестве начальных данных исследована достоверность обнаружения радиолокационных сигналов от совокупности градин. Результаты исследования показывают возможности обоих алгоритмов и более высокую устойчивость непараметрического алгоритма. Поляриметрические алгоритмы рекомендованы для наземных и бортовых средств метеорологического наблюдения для обеспечения авиации. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-17
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1155
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 23, № 2 (2005)
Вісник Національного авіаційного університету; Том 23, № 2 (2005) Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 23, № 2 (2005) |
|
Language |
uk
|
|