Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу
|
|
Creator |
Романенко, І. О.
Рубан, И. В. Калачова, В. В. |
|
Subject |
алгоритм функціонування моделі системи управління
адаптивна дистанційна система навчання дистанційне навчання |
|
Description |
Робота присвячена дослідженню проблеми можливих шляхів адаптації навчально-виховного процесу за дистанційною формою навчання (ДН) до відповідної предметної області (ПрО), конкретного студента та процесу навчання. у вищих навчальних закладах (ВНЗ) України в світі положень Болонського процесу. Проаналізовано компоненти комплексної моделі адаптивної дистанційної системи навчання (ДСН) та особливості їх взаємодії. Розглянуто можливий варіант організації структурно-функціональної моделі адаптивної ДСН (АДСН) та запропоновано алгоритм функціонування моделі системи управління АДСН.
|
|
Date |
2016-10-30T07:44:18Z
2016-10-30T07:44:18Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Романенко І. О. Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу / І. О. Романенко, І. В. Рубан, В. В. Калачова // Системи обробки інформації. — 2008. — № 2. — С. 166-170.
1681-7710 http://openarchive.nure.ua/handle/document/3325 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Системи обробки інформації
|
|