Запис Детальніше

Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу
 
Creator Романенко, І. О.
Рубан, И. В.
Калачова, В. В.
 
Subject алгоритм функціонування моделі системи управління
адаптивна дистанційна система навчання
дистанційне навчання
 
Description Робота присвячена дослідженню проблеми можливих шляхів адаптації навчально-виховного процесу за дистанційною формою навчання (ДН) до відповідної предметної області (ПрО), конкретного студента та процесу навчання. у вищих навчальних закладах (ВНЗ) України в світі положень Болонського процесу. Проаналізовано компоненти комплексної моделі адаптивної дистанційної системи навчання (ДСН) та особливості їх взаємодії. Розглянуто можливий варіант організації структурно-функціональної моделі адаптивної ДСН (АДСН) та запропоновано алгоритм функціонування моделі системи управління АДСН.
 
Date 2016-10-30T07:44:18Z
2016-10-30T07:44:18Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Романенко І. О. Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу / І. О. Романенко, І. В. Рубан, В. В. Калачова // Системи обробки інформації. — 2008. — № 2. — С. 166-170.
1681-7710
http://openarchive.nure.ua/handle/document/3325
 
Language uk
 
Publisher Системи обробки інформації