Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту
|
|
Creator |
Добка, Т.
Головянко, М. В. Кайкова, О. Терзіян, В. Я. Тііхонен, Т. |
|
Subject |
навчальний посібник
вища освіта якість вищої освіти оцінювання якості |
|
Description |
Необхідною умовою ефективного реформування освіти є відтворення довіри суспільства через оприлюднення і прозорість процедур забезпечення якості освіти. На одному з семінарів з університетської автономії в Кембриджі проректор закладу висловився приблизно так: «На нашу думку, якщо хтось хоче зробити серйозні реформи, то йому для цього потрібні три речі: традиція, правильні люди і довіра».ТEMPUS-проект «Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти – TRUST», який вже третій рік працює над рекомендаціями щодо реформи системи забезпечення якості вищої освіті України і над створенням інструментів її підтримки, недаремно має назву «ДОВІРА» |
|
Date |
2016-11-04T11:05:56Z
2016-11-04T11:05:56Z 2014 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Імператив якості: вчимося цінувати і оцінювати вищу освіту: навч. посіб. / За ред. Т. Добка, М. Головянко, О. Кайкової, В. Терзіяна, Т. Тііхонена. – Львів: Видавництво «Компанія "Манускрипт"», 2014. – 572 с.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/3415 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
«Компанія "Манускрипт"»
|
|