Запис Детальніше

Комунікативна компетентність в системі бібліотечного обслуговування: загальні питання

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комунікативна компетентність в системі бібліотечного обслуговування: загальні питання
Коммуникативная компетентность в системе библиотечного обслуживания: общие вопросы
Communicative competence in the system of library service: general issues
Вороніна Р. В. Комунікативна компетентність в системі бібліотечного обслуговування: загальні питання [Електронний ресурс] / Р. В. Вороніна // Вимірювання в бібліотеках: оцінка ефективності та якості роботи : матеріали Інтернет-конференції, 6–10 черв. 2017 р., м. Харків / Харків. нац. ун-т радіоелектроніки, Наукова бібліотека. – Режим доступу : http://openarchive.nure.ua/handle/document/3725
 
Creator Вороніна, Р. В.
Voronina, R. V.
 
Subject бібліотечне обслуговування
комунікаційна компетентність
library service
communication competence
personal qualities
 
Description Проаналізовано поняття «компетенція» та «компетентність». Розкрито склад, різновиди та специфіку комунікативної компетенції в бібліотечно-інформаційній сфері. Визначено поетапність формування комунікативної компетенції на різних етапах теоретично-практичної діяльності фахівця бібліотечної справи та розглянуто комунікативну компетентність як професійну ознаку в бібліотечному обслуговуванні. Проанализированы понятия «компетенция» и «компетентность». Раскрыто состав, виды и специфику коммуникативной компетенции в библиотечно-информационной сфере. Определена поэтапность формирования коммуникативной компетенции на разных этапах теоретикопрактической деятельности специалиста библиотечного дела и рассмотрена коммуникативная компетентность как профессиональный признак в библиотечном обслуживании. It is analyzed the concepts of "competency" and "competence". The article deals with the composition, types and specifics of communicative competence in the library and information field. Step by step formation of communicative competency at different of the theoretical and practical activity stages of a specialist in librarianship are determined. Communicative competence as a professional feature on the library service is considered.
 
Date 2017-06-01T13:36:42Z
2017-06-01T13:36:42Z
2017
 
Type Conference proceedings
 
Identifier Вороніна Р. В. Комунікативна компетентність в системі бібліотечного обслуговування: загальні питання [Електронний ресурс] / Р. В. Вороніна // Вимірювання в бібліотеках: оцінка ефективності та якості роботи : матеріали Інтернет-конференції, 6–10 черв. 2017 р., м. Харків / Харків. нац. ун-т радіоелектроніки, Наукова бібліотека. – Режим доступу :
http://openarchive.nure.ua/handle/document/3725
 
Language uk