Запис Детальніше

Топологическая модель лекционного материала и методов контроля знаний, приобретенных в ходе дистанционного образования

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Топологическая модель лекционного материала и методов контроля знаний, приобретенных в ходе дистанционного образования
 
Creator Евланов, М. В.
Скляров, А. Я.
Штангей, С. В.
 
Subject дистанционное образование
автоматизация контроля знаний
информационно-смысловое пространство
 
Description В даній статті розглянуті проблеми, що пов’язані з автоматизацією контролю знань, набутих людиною в ході дистанційної освіти. Матеріали, які пропонуються навчаємому для самостійного освоєння в ході дистанційної освіти, розглянуті у вигляді фігури, що визначена на євклідовому інформаційно-змістовному просторі комплексом вихідних понять. Запропоновані математичні моделі фрагмента лекції, лекційного курсу, а також математичні моделі основних типів питань, що використовуються для контролю знань навчаємого.
In this article the problems connected to monitoring automation of knowledges, received by the person in a during of remote tutoring, are considered. The materials, which offered for independent assimilation by student in a during of remote tutoring, described as some figure determined on Euclidean informational-semantic space by a complex of initial concepts. The mathematical models of a lecture fragment, lecture rate, and also mathematical models of main types of questions used for student knowledges monitoring are offered.
 
Date 2017-06-08T12:07:41Z
2017-06-08T12:07:41Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Евланов М. В., Скляров А. Я., Штангей С. В.Топологическая модель лекционного материала и методов контроля знаний, приобретенных в ходе дистанционного образования // Проблемы бионики. – 2002. – Вып. 57. – С. 37 – 41.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/3802
 
Language ru