Модель управління каталогом ІТ-послуг
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель управління каталогом ІТ-послуг
|
|
Creator |
Левыкин, В. М.
Юрьев, И. А. |
|
Subject |
ІТ-послуга
ІТ-служба каталог ІТ-послуг управління ІТ-послугами |
|
Description |
Каталог ІТ-послуг є ключовим джерелом інформації про ІТ-послуги, що надаються бізнесу постачальником ІТ-послуг. Він надає бізнесу актуальну, достовірну та цілісну картину про доступні ІТ-послуги, їх деталі і статуси. В каталозі ІТ-послуг повинні міститися деталі і залежності всіх ІТ-послуг, які експлуатуються, виведені з експлуатації або знаходяться в стані розробки. Наявність на підприємстві якісного каталогу ІТ-послуг призводить до скорочення непорозуміння між ІТ-службою та кінцевими користувачами ІТ-послуг. Виходячи із зазначених завдань у роботі було розроблено модель управління каталогом ІТ-послуг. Модель передбачає сувору типізацію можливих звернень до каталогу ІТ-послуг. Модель була реалізована у вигляді алгоритму управління каталогом ІТ-послуг. Особливістю даного алгоритму є періодичний моніторинг стану ІТ-послуг. The IT services catalog is a key source of information about the IT services provided to the business by the IT service provider. It provides business with an up-to-date, reliable and complete picture of the available IT services, their details and statuses. The IT services catalog should contain the details and dependencies of all IT services that are operated, decommissioned or under development. The availability of a quality catalog of IT services at the enterprise leads to a reduction of misunderstanding between the IT service and the end users of IT services. Based on these tasks, a model for managing the catalog of IT services was developed. The model provides strict types of possible references to the catalog of IT services. The model was implemented as an algorithm for managing the catalog of IT services. A particular feature of this algorithm is the periodic monitoring of the state of IT services.
|
|
Date |
2017-09-11T08:32:15Z
2017-09-11T08:32:15Z 2017 |
|
Identifier |
Левикін В.М., Юр’єв І.О. Модель управління каталогом ІТ-послуг // Наукоємні технології. – 2017 – №2 (34). – С. 102-106.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/4015 |
|
Language |
uk
|
|