Аналіз та моделюванняя інтернет-маркетингу
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз та моделюванняя інтернет-маркетингу
|
|
Creator |
Омаров, М. А.
Тиха, Т. В. |
|
Subject |
інтернет-маркетинг
інтернет-маркетингова кампанія методи інтернет-маркетингу профіль користувача таргетинг задача оптимізації |
|
Description |
Об’єктом дослідження є інтернет-маркетингова діяльність. Наведено розбиття користувачів Інтернету на групи за ознакою взаємовідносин. Визначено групу користувачів, на яку доцільно спрямовувати маркетингові кампанії. Проаналізовано етапи та методи, що використовують інтернет-маркетологи для організації, проведення та аналізу результатів інтернет-маркетингових кампаній. Розглянуто методи формування профілю користувача та можливості його використання. Виконано аналіз застосування таргетингу для проведення інтернет-маркетингових кампаній. |
|
Date |
2017-12-18T09:31:51Z
2017-12-18T09:31:51Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Омаров М. А. Аналіз та моделюванняя інтернет-маркетингу / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Вісник НТУ «ХПІ». 2016. № 37 (1209) – Х. : ХПІ, 2016. – С. 67–72.
2079-0023 (print) 2410-2857 (online) http://openarchive.nure.ua/handle/document/4159 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ХПІ
|
|