Запис Детальніше

Аналіз та моделюванняя інтернет-маркетингу

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз та моделюванняя інтернет-маркетингу
 
Creator Омаров, М. А.
Тиха, Т. В.
 
Subject інтернет-маркетинг
інтернет-маркетингова кампанія
методи інтернет-маркетингу
профіль користувача
таргетинг
задача оптимізації
 
Description Об’єктом дослідження є інтернет-маркетингова діяльність. Наведено розбиття користувачів Інтернету на групи за ознакою взаємовідносин.
Визначено групу користувачів, на яку доцільно спрямовувати маркетингові кампанії. Проаналізовано етапи та методи, що використовують
інтернет-маркетологи для організації, проведення та аналізу результатів інтернет-маркетингових кампаній. Розглянуто методи формування
профілю користувача та можливості його використання. Виконано аналіз застосування таргетингу для проведення інтернет-маркетингових
кампаній.
 
Date 2017-12-18T09:31:51Z
2017-12-18T09:31:51Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Омаров М. А. Аналіз та моделюванняя інтернет-маркетингу / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Вісник НТУ «ХПІ». 2016. № 37 (1209) – Х. : ХПІ, 2016. – С. 67–72.
2079-0023 (print)
2410-2857 (online)
http://openarchive.nure.ua/handle/document/4159
 
Language uk
 
Publisher ХПІ