МЕТОД МОНІТОРИНГУ ПОЛЬОТНИХ ДАНИХ ДЛЯ ПІЛОТАЖНОГО ТРЕНАЖЕРА
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕТОД МОНІТОРИНГУ ПОЛЬОТНИХ ДАНИХ ДЛЯ ПІЛОТАЖНОГО ТРЕНАЖЕРА
The flight data monitoring method for the flight simulator Метод мониторинга полетных данных для пилотажного тренажера |
|
Creator |
Сердюк, I.П.; Кафедра комп’ютерних інформаційних технологій, НАУ
|
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Розглянуто метод моніторингу польотних даних для пілотажного тренажера, заснований на аналізі густини ймовірності розподілу характеристик діяльності екіпажу транспортного літака в задачах підтвердження мінімуму командира повітряного судна при метеомінімумі, відповідному 1-й і 2-й категоріям ICAO, на пілотажному тренажері в умовах невеликої кількості експериментальних даних. Cтупень складності оцінки функцій густини ймовірності, тобто кількість членів розкладання залежно від обсягу вибірки, вибраний за допомогою методу структурної мінімізації ризику.
Submitted the monitoring of the flight data method for a flight simulator, which is based on the analysis of probability density of distribution characteristics of the transport plane crew activity in tasks of the Capitan minimum confirming at meteominimum that corresponding to 1-st and to 2-nd ICAO categories on a flight simulator in conditions of small volume of the experimental data. Complexitie degree of an density function estimation, i.e. number of the decompose members, depending on volume of sample and select with the help of a risk structural minimization method. Рассмотрен метод мониторинга полетных данных для пилотажного тренажера, основанный на анализе плот-ности вероятности распределения характеристик деятельности экипажа транспортного самолета в задачах подтверджения минимума командира воздушного судна при метеоминимуме, соответствующем 1-й и 2-й категориям ICAO, на пилотажном тренажере в условиях небольшого количества экспериментальных данных. Cтепень сложности оценки функций плотности вероятности, т.е. число членов разложения в зависимости от объема выборки, выбрана с помощью метода структурной минимизации риска. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-17
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1177
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 24, № 3 (2005); 60
Вісник Національного авіаційного університету; Том 24, № 3 (2005); 60 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 24, № 3 (2005); 60 |
|
Language |
uk
|
|