Запис Детальніше

МЕТОД ВИЗНАЧЕННЯ ЙМОВІРНОСТІ СПРАЦЬОВУВАННЯ ІНФРАЧЕРВОНИХ ПОВІДОМЛЮВАЧІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ЇХ МІСЦЕРОЗТАШУВАННЯ В УМОВАХ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОД ВИЗНАЧЕННЯ ЙМОВІРНОСТІ СПРАЦЬОВУВАННЯ ІНФРАЧЕРВОНИХ ПОВІДОМЛЮВАЧІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ЇХ МІСЦЕРОЗТАШУВАННЯ В УМОВАХ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Algorithm of Dynamic Model Structural Identification of the Multivariable Plant
Метод определения вероятности срабатывания инфракрасных извещателей в зависимости от их месторасполо-жения в условиях окружающей среды
 
Creator Васюхіна, І.М.; Інформаційно-аналітичне митне управління Державної митної служби України
Кузнєцова, К.С.; Інститут комп’ютерних технологій, НАУ
 
Subject


 
Description  Розглянуто індуктивний метод, який ґрунтується на теоремі гіпотез (формулі Байєса) для визначення істинності сигналу тривоги в  автоматизованих системах охорони об’єктів. Запропонований метод дає змогу  коректно здійснити синтез системи охорони з відносно ненадійних, але недорогих елементів.
 The approach which tended in this article is based on the theorem of hypotheses (Bayes' formula), which one is intended for definition of the verity of alerts for the automated systems of guards relevant and apart of relevant objects. This method allows to execute synthesizing a system from rather accident-sensitive, but not of expensive subsystems – components.
 Рассмотрен индуктивный метод, основанный на теореме гипотез (формуле Байеса), для определения истин-ности сигнала тревог в автоматизированных системах охраны объектов. Предложенный метод позволяет осуществлять синтез системы охраны из относительно ненадёжных, но недорогих элементов.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-17
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1195
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 24, № 3 (2005); 23
Вісник Національного авіаційного університету; Том 24, № 3 (2005); 23
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 24, № 3 (2005); 23
 
Language uk