Запис Детальніше

ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ ОСНОВИ РИНКУ РЕКЛАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ІНСТИТУЦІОНАЛЬНІ ОСНОВИ РИНКУ РЕКЛАМНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Institutional bases of the advertising market
Институциональные основы рынка рекламной продукции
 
Creator Кузьменко, К.В.; Кафедра дизайну, НАУ
 
Subject


 
Description  Обґрунтовано потребу в організованій силі держави контрактного типу для впровадження та  ефективного функціонування норм конституції ринку – інституціональної основи ринку рекламної продукції. Наведено результати дослідження характеру сучасної української держави як економічного суб’єкта, її наближення до моделі держави контрактного типу на матеріалах інституціонального аналізу статей державного бюджету.
 The article grounds a necessity of  organizational power of a “contract state” for the introduction and functioning of the norms of market constitution, it consists findings of the investigations of Ukrainian state’s typology. The institutional analysis of budget items has been used for the purpose of estimation the digree of approximation to the model of “contract state”. “Contract” state and the norms of market constitution are the indispensable conditions for the development of advertising market.
 Обоснована необходимость организующей силы государства контрактного типа для введения и функционирования норм конституции рынка – институциональной основы рынка рекламной продукции. Приведены результаты исследования характера современного украинского государства как экономического объекта,  его приближения к модели государства контрактного типа на материалах институционального анализа статей государственного бюджета.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-17
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1199
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 24, № 3 (2005); 222
Вісник Національного авіаційного університету; Том 24, № 3 (2005); 222
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 24, № 3 (2005); 222
 
Language uk