Лендінг – його аналіз та моделювання
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Лендінг – його аналіз та моделювання
|
|
Creator |
Омаров, М. А.
Тиха, Т. В. |
|
Subject |
інтернет-маркетинг
лендінг |
|
Description |
Обґрунтовується доцільність та актуальність теоретичних досліджень в галузі інтернет-маркетингу, зокрема при проведені інтернет-маркетингових кампаній. Аналізується використання лендінгу (landing page) у сучасному інтернет-маркетинзі, визначаються властивості посадкових сторінок та їх обмеження. Досліджується сприйняття посадкової сторінки. Надається огляд методів розробки посадкових сторінок. Розглядається доцільність використання лендінгу при проведенні інтернет-маркетингових кампаній та критерії, за котрими вона визначається.
|
|
Date |
2018-04-20T09:54:30Z
2018-04-20T09:54:30Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Омаров М. А. Лендінг – його аналіз та моделювання / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Бионика интеллекта. – 2017. – №2 (89). – С. 164–168.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/4811 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ХНУРЕ
|
|