Сучасні аспекти маркетингу інновацій
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні аспекти маркетингу інновацій
Contemporary Aspects of Marketing Innovations |
|
Creator |
Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М. |
|
Subject |
маркетинг
marketing інновації innovations Інноваційна маркетингова діяльність innovation marketing activity ринок інновацій market of innovations |
|
Description |
Ця наукова робота присвячена вивченню сучасних аспектів маркетингових інновацій на промислових підприємствах. Сьогодні основною метою більшості українських компаній є вивчення зовнішнього та внутрішнього ринку та збереження їхньої ринкової частки. Тому розвиток ринкових відносин в Україні вимагає від вітчизняних промислових підприємств використання концепції маркетингу як бізнес-філософії в цілому та маркетингових інновацій зокрема. This scientific work is devoted to the study of contemporary aspects of marketing innovations at industrial enterprises. Today the main goal of most Ukrainian companies - to learn the foreign and domestic market and maintain their market share. Therefore, the development of market relations in Ukraine requires domestic from industrial enterprises to use the concept of marketing as a business philosophy in general and marketing innovations in particular.
|
|
Date |
2018-04-26T12:11:41Z
2018-04-26T12:11:41Z 2016 |
|
Type |
Monograph
|
|
Identifier |
Соколова Л.В. Сучасні аспекти маркетингу інновацій / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Моделювання процесів в економіці та управлінні проектами з використанням нових інформаційних технологій : монографія / за заг. ред. В. О. Тимофєєва, І. В. Чумаченка. – Х. : 2016. – С. 218-232. (402 с.).
ББК: У 290-21 УДК 658.012.32 http://openarchive.nure.ua/handle/document/4919 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Харківський національний університет радіоелектроніки
|
|