Запис Детальніше

Сучасні аспекти маркетингу інновацій

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні аспекти маркетингу інновацій
Contemporary Aspects of Marketing Innovations
 
Creator Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М.
 
Subject маркетинг
marketing
інновації
innovations
Інноваційна маркетингова діяльність
innovation marketing activity
ринок інновацій
market of innovations
 
Description Ця наукова робота присвячена вивченню сучасних аспектів маркетингових інновацій на промислових підприємствах. Сьогодні основною метою більшості українських компаній є вивчення зовнішнього та внутрішнього ринку та збереження їхньої ринкової частки. Тому розвиток ринкових відносин в Україні вимагає від вітчизняних промислових підприємств використання концепції маркетингу як бізнес-філософії в цілому та маркетингових інновацій зокрема. This scientific work is devoted to the study of contemporary aspects of marketing innovations at industrial enterprises. Today the main goal of most Ukrainian companies - to learn the foreign and domestic market and maintain their market share. Therefore, the development of market relations in Ukraine requires domestic from industrial enterprises to use the concept of marketing as a business philosophy in general and marketing innovations in particular.
 
Date 2018-04-26T12:11:41Z
2018-04-26T12:11:41Z
2016
 
Type Monograph
 
Identifier Соколова Л.В. Сучасні аспекти маркетингу інновацій / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Моделювання процесів в економіці та управлінні проектами з використанням нових інформаційних технологій : монографія / за заг. ред. В. О. Тимофєєва, І. В. Чумаченка. – Х. : 2016. – С. 218-232. (402 с.).
ББК: У 290-21
УДК 658.012.32
http://openarchive.nure.ua/handle/document/4919
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет радіоелектроніки