До питання вибору ефективних маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у машинобудуванні
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
До питання вибору ефективних маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у машинобудуванні
To thequestion of effective markeiing innovatiov and investment projects choice in the engineering industry |
|
Creator |
Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М. Соколов, О. Є. |
|
Subject |
innovations
investments marketing effectiveness model enterprise project інновації інвестиції маркетинг ефективність модель підприємство проект |
|
Description |
In the article the actuality of marketing of innovations problem investigation as a means of engineering enterprises competitiveness increase is substantiated. The analysis of existing scientific and methodical approaches to the estimation of marketing innovative and investment projects in the industrial goods production sphere was made. The methodology of optimal variant project choice considering the influence of investment risks and inflation was proposed. У роботі обґрунтовано актуальність дослідження проблеми маркетингу інновацій як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємств машинобудування. Проведено аналіз існуючих науково-методичних підходів до оцінки ефективності маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у сфері виробництва промислових товарів. Запропоновано методику вибору оптимального варіанта проекту з урахуванням впливу інвестиційних ризиків та інфляції.
|
|
Date |
2018-04-26T11:12:18Z
2018-04-26T11:12:18Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Sokolova L. V. To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry / G. M. Veriasova, L. V. Sokolova, O. Y. Sokolov // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2014. – № 4. – С. 30–38.
ISSN 2227-6718 (on-line) ISSN 2218-4511 (print) http://openarchive.nure.ua/handle/document/4913 |
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Маркетинг і менеджмент інновацій
|
|