Запис Детальніше

До питання вибору ефективних маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у машинобудуванні

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title До питання вибору ефективних маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у машинобудуванні
To thequestion of effective markeiing innovatiov and investment projects choice in the engineering industry
 
Creator Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М.
Соколов, О. Є.
 
Subject innovations
investments
marketing
effectiveness
model
enterprise
project
інновації
інвестиції
маркетинг
ефективність
модель
підприємство
проект
 
Description In the article the actuality of marketing of innovations problem investigation as a means of engineering enterprises competitiveness increase is substantiated. The analysis of existing scientific and methodical approaches to the estimation of marketing innovative and investment projects in the industrial goods production sphere was made. The methodology of optimal variant project choice considering the influence of investment risks and inflation was proposed. У роботі обґрунтовано актуальність дослідження проблеми маркетингу інновацій як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємств машинобудування. Проведено аналіз існуючих науково-методичних підходів до оцінки ефективності маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у сфері виробництва промислових товарів. Запропоновано методику вибору оптимального варіанта проекту з урахуванням впливу інвестиційних ризиків та інфляції.
 
Date 2018-04-26T11:12:18Z
2018-04-26T11:12:18Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Sokolova L. V. To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry / G. M. Veriasova, L. V. Sokolova, O. Y. Sokolov // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2014. – № 4. – С. 30–38.
ISSN 2227-6718 (on-line)
ISSN 2218-4511 (print)
http://openarchive.nure.ua/handle/document/4913
 
Language en
 
Publisher Маркетинг і менеджмент інновацій