Запис Детальніше

Comparison of calculation methods of aviation gas-turbine engines turbine disc deformed state evaluation

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Comparison of calculation methods of aviation gas-turbine engines turbine disc deformed state evaluation
Сравнение расчетных методов для определения напряженно-деформированного состояния диска турбины авиационного газотурбинного двигателя
ПОРІВНЯННЯ РОЗРАХУНКОВИХ МЕТОДІВ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНОГО СТАНУ ДИСКА ТУРБІНИ АВІАЦІЙНОГО ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА
 
Creator Кучер, О.Г.; НАУ, кафедра авіаційних двигунів
Харитон, В.В.; НАУ, кафедра авіаційних двигунів
 
Subject


 
Description  High pressure turbine disc deformed state was calculated using some methods in two dimensional formulation including finite elements method. The main goal was to define the most optimal method for its future utilization in service life forecasting models of aviation gasturbine engines critical elements.
 Приведен расчет напряженно-деформированного состояния диска турбины высокого давления в двухмерной постановке несколькими методами, в т.ч. методом конечных элементов. Основной задачей было определение наиболее оптимального метода для его дальнейшего использования в моделях прогнозирования ресурса критических элементов авиационных газотурбинных двигателей.
 Наведено розрахунок напружено-деформованого стану диска турбіни високого тиску в двовимірній постановці декількома методами, у т.ч. методом скінченних елементів. Основною задачею було визначення найбільш оптимального методу для його подальшого застосування в моделях прогнозування ресурсу критичних елементів авіаційних газотурбінних двигунів.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2005-04-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1254
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 26, № 4 (2005); 43-50
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 26, № 4 (2005); 43-50
Proceedings of National Aviation University; Том 26, № 4 (2005); 43-50
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).