Запис Детальніше

ФІЗИКО-ХІМІЧНИЙ АНАЛІЗ БЕТОНУ, ЗАБРУДНЕНОГО ТЕХНІЧНИМИ МАСТИЛАМИ ТА АЛГОРИТМ ВИЗНАЧЕННЯ ЙОГО РЕСУРСУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФІЗИКО-ХІМІЧНИЙ АНАЛІЗ БЕТОНУ, ЗАБРУДНЕНОГО ТЕХНІЧНИМИ МАСТИЛАМИ ТА АЛГОРИТМ ВИЗНАЧЕННЯ ЙОГО РЕСУРСУ
Physical and chemical concrete analysis polluted by technical engine oil and an algorithm of it’s resource determination
Физико-химический анализ бетона загрязненного техническими маслами и алгоритм определения его ресурса
 
Creator Матченко, Т.І.; НАУ, кафедра комп’ютерних технологій будівництва
Білокуров, П.С.; НАУ, кафедра комп’ютерних технологій будівництва
Ковбас, А.П.; НАУ, кафедра комп’ютерних технологій будівництва
Товма, Ю.М.; НАУ, кафедра комп’ютерних технологій будівництва
Матченко, П.Т.; НАУ, кафедра комп’ютерних технологій будівництва
 
Subject


 
Description  Виконано аналіз можливих хімічних реакцій іонів і катіонів мастил та складових бетону. Запропоновано модель залежності міцності бетону від забруднення, алгоритм визначення пружно-деформованого стану та ресурсу залізобетонних конструкцій, забруднених мастилами.
 Analyzing of the possible chemical reactions of ions and cations of lubricants with concrete compounds has been done; the model of dependence of concrete strength on pollution was provided; it is proposed the algorithm of press-stress state and resource of reinforced concrete structures polluted by lubricants determination.
 Выполнен анализ возможных химических реакций ионов и катионов масел и составляющих бетона. Предложены модель зависимости прочности бетона от загрязнения, алгоритм определения упругодеформированного состояния и ресурса железобетонных конструкций, загрязненных маслами.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-18
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1234
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 25, № 4 (2005); 163
Вісник Національного авіаційного університету; Том 25, № 4 (2005); 163
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 25, № 4 (2005); 163
 
Language uk