ЕКОНОМІЧНІСТЬ ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА З ДВОРЯДНИМИ ЛОПАТКОВИМИ ВІНЦЯМИ В ОСЬОВОМУ КОМПРЕСОРІ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЕКОНОМІЧНІСТЬ ГАЗОТУРБІННОГО ДВИГУНА З ДВОРЯДНИМИ ЛОПАТКОВИМИ ВІНЦЯМИ В ОСЬОВОМУ КОМПРЕСОРІ
Profitability of the gas-turbine engine with two-row blade wreaths in the axial compressor Экономичность газотурбинного двигателя с двухрядными лопаточными венцами в осевом компрессоре |
|
Creator |
Греков, П.І.; НАУ, кафедра авіаційних двигунів
Волянська, Л.Г.; НАУ, кафедра авіаційних двигунів Хагані, Курош; НАУ, кафедра авіаційних двигунів Алпатов, В.Є.; НАУ, кафедра авіаційних двигунів |
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
Розглянуто один зі шляхів вирішення проблеми підвищення економічності газотурбінних двигунів. Наведено результати досліджень ступеня осьового компресора з постійною циркуляцією. Розроблено рекомендації щодо профілювання дворядних лопаткових вінців на основі використання теорії ефекту ежекції зі змішуванням потоків газу, що ежектується, і газу, який ежектує в напівобмеженому просторі. На підставі порівняльного аналізу результатів експериментальних досліджень ступенів осьового компресора з дворядними й однорядними лопатковими вінцями отримано рекомендації щодо можливості застосування ступенів осьового компресора, спрофільованих за законом постійної циркуляції з малими значеннями відносного діаметра втулки, в авіаційних газотурбінних двигунах.
The way of the solution of increasing effectivity gas turbine engine problem is considered. Results of researches of the axial compressor stage with constant circulation are submitted. Recommendations for profiling two-row blade rings are developed on the basis of use of ejection effect with mixing flow ejected gas and gas ejected in semibounded space. Comparative analysis of results of experimental research of two-row blade rings and one-row blade rings has been done. Recommendations for use gas turbine engine axial compressor stage profiled according to the law of constant circulation with small values of hub ratio are carried out. Рассмотрен один из путей решения проблемы повышения экономичности газотурбинных двигателей. Приведены результаты исследований ступени осевого компрессора с постоянной циркуляцией. Разработаны рекомендации по профилированию двухрядных лопаточных венцов на основе использования теории эффекта эжекции со смешиванием потоков эжектируемого газа и газа, который эжектируется в полуограниченном пространстве. На основе сравнительного анализа результатов экспериментальных исследований ступеней осевого компрессора с двухрядными и однорядными лопаточными венцами получены рекомендации о возможности применения ступеней осевого компрессора, спрофилированных по закону постоянной циркуляции с малыми значениями относительного диаметра втулки, в авиационных газотурбинных двигателях. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-18
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1244
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 25, № 4 (2005); 51
Вісник Національного авіаційного університету; Том 25, № 4 (2005); 51 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 25, № 4 (2005); 51 |
|
Language |
uk
|
|