Запис Детальніше

МОДЕЛІ КЕРУВАННЯ ЯКІСТЮ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МОДЕЛІ КЕРУВАННЯ ЯКІСТЮ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ
Models of quality maintenance service aviation equipment management
Модели управления качеством технического обслуживания авиационной техники
 
Creator Корсуненко, М.В.; НАУ, кафедра збереження льотної придатності авіаційної техніки
Слєпухіна, І.А.; НАУ, кафедра загальної фізики
Шаповаленко, В.С.; НАУ, кафедра збереження льотної придатності авіаційної техніки
Юрченко, О.І.; НАУ, кафедра збереження льотної придатності авіаційної техніки
 
Subject


 
Description  Розглянуто проблеми збереження льотної придатності повітряних суден на підставі моделювання процесів формування якості технічного обслуговування авіаційної техніки. Побудовано моделі, які враховують вплив експлуатаційних факторів, властивості та можливості авіаційного обслуговуючого персоналу на якість технічного обслуговування.
 Autors have considered the problems of the retention of the airworthiness of air vessels on the basis of the simulation of the processes of the formation of the quality of the maintenance aviation equipment. Models are built, considering the influence of operational factors, properties and the possibilities of the aviation service personnel.
 Рассмотрены проблемы сохранения летной годности воздушных судов на основе моделирования процессов формирования качества технического обслуживания авиационной техники. Построены модели, учитывающие влияние эксплуатационных факторов, свойств и возможностей авиационного обслуживающего персонала на качество технического обслуживания.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-18
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1252
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 25, № 4 (2005); 81
Вісник Національного авіаційного університету; Том 25, № 4 (2005); 81
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 25, № 4 (2005); 81
 
Language uk