МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ТА БЕЗПЕКИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ГІДРОЛІТАКІВ І ЛІТАКІВ-АМФІБІЙ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ТА БЕЗПЕКИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ГІДРОЛІТАКІВ І ЛІТАКІВ-АМФІБІЙ
Methodological fundamentals for increase of effectiveness designing both safety of operation of seaplanes and amphibians Методологические основы повышения эффективности проектирования и безопасности эксплуатации гидросамолетов и самолетов-амфибий |
|
Creator |
Rasstrygin, А.А.
|
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
На основі реалізації розробленої методології оцінки локальної та загальної гідродинаміки літальних апаратів водного й амфібійного базування досліджено гідродинамічні характеристики легкого багатоцільового літака-амфібії при різних варіантах взаємодії з водною поверхнею на злітно-посадкових режимах. Наведено деякі результати та їх аналіз.
On the basis of earlier developed methodology of estimation of local and general hydrodynamics of amphibious and water-landing aircrafts, some outcomes of numerical researches of hydrodynamic parameters and their analysis for a mild multi-purpose amphibian are adduced at different versions of interplay with water surface on take-off and landing modes. На основе реализации разработанной методологии оценки локальной и общей гидродинамики летательных аппаратов водного и амфибийного базирования исследованы гидродинамические характеристики легкого многоцелевого самолета-амфибии при различных вариантах взаимодействия с водной поверхностью на взлетно-посадочных режимах. Приведены некоторые результаты и их анализ. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-18
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1258
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 25, № 4 (2005); 86
Вісник Національного авіаційного університету; Том 25, № 4 (2005); 86 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 25, № 4 (2005); 86 |
|
Language |
uk
|
|