Запис Детальніше

МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ТА БЕЗПЕКИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ГІДРОЛІТАКІВ І ЛІТАКІВ-АМФІБІЙ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУВАННЯ ТА БЕЗПЕКИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ГІДРОЛІТАКІВ І ЛІТАКІВ-АМФІБІЙ
Methodological fundamentals for increase of effectiveness designing both safety of operation of seaplanes and amphibians
Методологические основы повышения эффективности проектирования и безопасности эксплуатации гидросамолетов и самолетов-амфибий
 
Creator Rasstrygin, А.А.
 
Subject


 
Description  На основі реалізації розробленої методології оцінки локальної та загальної гідродинаміки літальних апаратів водного й амфібійного базування досліджено гідродинамічні характеристики легкого багатоцільового літака-амфібії при різних варіантах взаємодії з водною поверхнею на злітно-посадкових режимах. Наведено деякі результати та їх аналіз.
 On the basis of earlier developed methodology of estimation of local and general hydrodynamics of amphibious and water-landing aircrafts, some outcomes of numerical researches of hydrodynamic parameters and their analysis for a mild multi-purpose amphibian are adduced at different versions of interplay with water surface on take-off and landing modes.
 На основе реализации разработанной методологии оценки локальной и общей гидродинамики летательных аппаратов водного и амфибийного базирования исследованы гидродинамические характеристики легкого многоцелевого самолета-амфибии при различных вариантах взаимодействия с водной поверхностью на взлетно-посадочных режимах. Приведены некоторые результаты и их анализ.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-18
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1258
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 25, № 4 (2005); 86
Вісник Національного авіаційного університету; Том 25, № 4 (2005); 86
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 25, № 4 (2005); 86
 
Language uk