Запис Детальніше

АЕРОДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КРИЛ СКЛАДНОЇ ФОРМИ В ПЛАНІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АЕРОДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КРИЛ СКЛАДНОЇ ФОРМИ В ПЛАНІ
Aerodynamic performances of complex shape wings
Аэродинамические характеристики крыльев сложной формы в плане
 
Creator Кім, О.О.; НАУ, Аерокосмічний інститут
 
Subject


 
Description  Розглянуто розрахунок аеродинамічних характеристик та оптимальний розподіл циркуляції вздовж розмаху крил складної форми в плані. Для розв’язання задачі використано рівняння Глауерта–Трефтца та його модифікації. Наведено розрахунки для крил прямої та зворотної стрілоподібності. Показано, що оптимальний розподіл циркуляції залежить від кута стрілоподібності  та розподілу хорди b(z) уздовж розмаху крила. Обчислено аеродинамічні коефіцієнти індуктивного лобового опору Cxi і повздовжнього аеродинамічного моменту Cmz для крил різної форми в плані. Виконано порівняння характеристик крил. Для отримання мінімального індуктивного лобового опору крила при заданій підйомній силі, визначено змінювання циркуляції вздовж розмаху крила. Використано результати, отримані Є.К. Карафолі та Г.Ф. Бураго. Виведено теоретичні узагальнення і модифікації формул для аеродинамічних коефіцієнтів, які дозволяють провести порівняння аеродинамічних властивостей крил прямої та зворотної стрілоподібності. Записано модифіковане інтегро-диференціальне рівняння Глауерта–Трефтца для крил складної форми в плані.
 The task of calculation of optimum circulation distribution along wingspan of complex shape wings is considered. For solving this problem Glauert-Trefts’s equation and its modifications are used. Calculations are carried out for both sweptback and forward-swept wings. It is shown that optimum circulation distribution depends on the sweep angle χ and  on the chord b(z) distribution along wingspan. Some aerodynamic coefficients such as induced drag coefficient CDi and pitching moment coefficient CmZ are calculated for wings of different shape. The comparison of wings performances is done. In order to obtain the minimum wing induced drag with the given lift force it is very important to determine how the circulation should change along the wingspan. Results obtained by E. K. Karafoli G.F. Burago and others are used. A set of theoretical generalizations and modifications of formulas for aerodynamic coefficients are obtained. These results permit to compare aerodynamic performances of sweptback and forward-swept wings. Modified Glauert-Trefts’s integral-differential equation is formulated for wings of complex shape.
 Рассмотрены расчет аэродинамических характеристик и оптимальное распределение циркуляции по размаху крыльев сложной формы в плане. Для решения задачи использовано уравнение Глауэрта–Трефтца и его модификации. Проведены расчеты для крыльев прямой и обратной стреловидности. Показано, что оптимальное распределение циркуляции зависит от угла стреловидности χ и распределения хорды b(z) по размаху крыла. Просчитаны аэродинамические коэффициенты индуктивного лобового сопротивления Cxi и продольного аэродинамического момента Cmz для крыльев разной формы в плане. Выполнено сравнение характеристик крыльев. Для получения минимального индуктивного лобового сопротивления крыла при заданной подъемной силе, определено изменение циркуляции по размаху крыла. Использованы результаты, полученные Е.К. Карафоли и Г.Ф. Бураго. Выведены теоретические обобщения и модификации формул для аэродинамических коэффициентов, которые позволяют провести сравнение аэродинамических характеристик крыльев прямой и обратной стреловидностей. Записано модифицированное интегро-дифференциальное уравнение Глауэрта–Трефтца для крыльев сложной формы в плане.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-18
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1248
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 25, № 4 (2005); 104
Вісник Національного авіаційного університету; Том 25, № 4 (2005); 104
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 25, № 4 (2005); 104
 
Language uk