Методика формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів музики в процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів музики в процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін
|
|
Creator |
Коваленко, Інна Григорівна
|
|
Subject |
професійно-особистісні якості
вчитель музики диригент-хормейстер диригентсько-хорові дисципліни professionally-personal qualities music-master choirmaster choirmaster’s disciplines 378.016:78.087.68(043) |
|
Description |
Розкрито суть поняття "професійно-особистісні якості", які розглянуто стосовно майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Висвітлено теоретичні аспекти їх формування на засадах системного, гуманістичного, особистісно зорієнтованого, діяльнісного й акмеологічного підходів. Доведено залежність ефективності формування даних якостей від впровадження експериментальної поетапної методики, що передбачає стимулювання мотиваційної сфери студентів, впровадження інноваційних методів навчання, варіативність впровадження організаційних форм діяльності в процес навчання, підвищення рівня теоретичної та практичної підготовки студентів, реалізацію набутих музично-педагогічних знань у практичній діяльності. Апробовано методи, зміст і форми поетапного формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів музики у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін за розробленими критеріями та показниками дослідженого феномену.
The thesis researches the problems of professionally-personal qualities formation in future music-masters during study of choirmaster’s disciplines. It is specified a concept of “professionally-personal qualities” and theoretical aspects of their formation are regarded from system, humanitarian, individual, occupational and acmeological points of view. The scientific research proves the dependence of efficiency of professionally-personal qualities formation in future music-masters on introduction of experimental methods provided stimulation of students motivational sphere, introduction of innovative teaching methods, variation organizational activity forms in studying; increasing of theoretical and practical students training; realization of acquired musical-teaching knowledge in practice. The content, forms and methods of “step-by-step” professionally-personal qualities formation in future music-masters during study of choirmaster’s disciplines are approved according to developed criteria and parameters phenomenon. |
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.Драгоманова
|
|
Date |
2012-01-23T14:15:14Z
2012-01-23T14:15:14Z 2008 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Методика формування професійно-особистісних якостей майбутніх учителів музики в процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Г. Коваленко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 19 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/351 |
|
Language |
uk
|
|