Запис Детальніше

ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ КУЛЬТУРІ РУХІВ ДІВЧАТ 10-12 РОКІВ

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator ЛИСЕНКО, ЛЮДМИЛА ЛЕОНІДІВНА
 
Date 2012-02-22T14:38:43Z
2012-02-22T14:38:43Z
2008
 
Identifier Педагогічні технології навчання культурі рухів дівчат 10 - 12 років: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.Л. Лисенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/505
 
Description Досліджено проблему підвищення ефективності системи управління процесом навчання культурі рухів у фізичному вихованні дівчат. Обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність застосування умов навчальної діяльності - саморегуляції та педагогічних впливів ззовні у навчанні культурі рухів дівчат віком 10 - 12 років. Досліджено ефективність підходу до побудови креативно-адаптивних технологій навчання культурі рухів з застосуванням варіативного моделювання дидактичних умов діяльності. Показано різний вплив кожної з умов на точність регуляції рухів, успішність навчання руховим діям і характер термінової адаптації. Доведено, що застосування умов навчальної діяльності на базі принципу вибірково-варіативної дії позитивно впливає на успішність навчання руховим діям і розвиток спеціальної працездатності дівчат віком 10 - 12 років. За результатами комплексних досліджень розроблено теоретико-методичні засади побудови педагогічних технологій навчання культурі рухів. Впровадження в практику педагогічних технологій дозволило визначити перспективи їх застосування та головні аспекти процесу навчання, а саме: формування функціональної системи технології, компетентність, креативність і майстерність учителя в управлінні навчанням культурі рухів.
Dissertation work is devoted to the problem of pupils motive culture training efficiency increasing in operation of physical training process. The efficiency of pedagogical activity conditions – self regulation and external influence that have used in motive culture teaching 10-12 aged girls is based and experimentally examined.
In work the first time is examined the point of view oneself efficiency to the motive action teaching technology that was build on using conditions varietive actions modelizing. The non-identical influence of pedagogical activity condition on accuracy of moving regulation, success motive actions training and the character of instantaneous adaptation is showed. The conditions of activity in the basis of elected-variation principle action positively can reflects on success motive actions training and special capability development in work is provided.
Complexity investigations allows to work out theoretically-methodological basis for the pedagogical technology motive action training. The practice inculcation allows to determine the perspectives and the accents of teachings process, for example forming functionally system technologies, theaters knowledge, creativity and skill in operation motive culture teaching.
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова
 
Subject культура рухів
дидактичні умови діяльності
управління
адаптація
функціональна система
педагогічна технологія
ефективність навчання
motive culture
conditions of pedagogical activity
operation
adaptation
functional system
pedagogical technology
efficiency of theaching
796.011.3
 
Title ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ КУЛЬТУРІ РУХІВ ДІВЧАТ 10-12 РОКІВ
 
Type Other