Запис Детальніше

Формування перспективного товарного асортименту підприємства за допомогою багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування перспективного товарного асортименту підприємства за допомогою багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу
 
Creator Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М.
 
Subject товарний асортимент підприємства
перспективний товарний асортимент
багатофакторний кореляційно-регрисійний аналіз
товарна політика підприємства
конюнктура ринку автомобілів
асортиментний портфель підприємства
 
Description This research is devoted to the study of the main factors of influence on the cars
market conjuncture, the planning of the assortment portfolio of the enterprise with the use of multi-factor correlation-regression analysis, which allows determining the influence of various relevant factors on the volume of sales of cars in the regional market. Based on the identification of the most influential factors, appropriate linear regression models were constructed by which the company can make the forecast of the sales volumes of the most popular brands of cars.
 
Date 2018-10-12T08:39:47Z
2018-10-12T08:39:47Z
2017
 
Type Monograph
 
Identifier Формування перспективного товарного асортименту підприємства за допомогою багатофакторного кореляційно-регресійного аналізу / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Математичні моделі та новітні технології управління економічними та технічними системами : монографія / за заг. ред. В. О. Тимофєєва, І. В. Чумаченка. – Харьков : ФОП Мезіна В.В., 2017. – С. 194–201.
978-617-7577-09-5
http://openarchive.nure.ua/handle/document/6990
 
Language uk
 
Publisher ФОП Мезіна В.В.