Запис Детальніше

Анализ основных методов продвижения бизнеса в Интернете

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Анализ основных методов продвижения бизнеса в Интернете
 
Creator Верясова, Г. М.
Санин, А. А.
 
Subject бизнес
продвижение
Интернет
продвижение бизнеса в Интернете
 
Description Today search for consumers has become a complex task for marketers. This is due to modern development of society and advertising. Advertising on the fences isn't working any more and for good sales we have to comprehensively improve the distribution channels. Promotion of products on the internet has become a real panacea because of the relatively low cost of the advertising campaign on the Internet and high-quality effects resulting from Web marketing.
 
Date 2018-10-12T08:53:57Z
2018-10-12T08:53:57Z
2014
 
Type Conference proceedings
 
Identifier Верясова А. Н. Анализ основных методов продвижения бизнеса в Интернете / А. Н. Верясова, А. А. Санин // Труды Международной научно-практической конференции «Математическое моделирование процессов в экономике и управлении инновационными проектами (ММП-2014)», Коблево, 16-21 сентября 2014 г., Харьков-Николаев : ХНУРЭ, 2014.– С. 39–40.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/6993
 
Language ru
 
Publisher ХНУРЕ