Анализ основных методов продвижения бизнеса в Интернете
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Анализ основных методов продвижения бизнеса в Интернете
|
|
Creator |
Верясова, Г. М.
Санин, А. А. |
|
Subject |
бизнес
продвижение Интернет продвижение бизнеса в Интернете |
|
Description |
Today search for consumers has become a complex task for marketers. This is due to modern development of society and advertising. Advertising on the fences isn't working any more and for good sales we have to comprehensively improve the distribution channels. Promotion of products on the internet has become a real panacea because of the relatively low cost of the advertising campaign on the Internet and high-quality effects resulting from Web marketing.
|
|
Date |
2018-10-12T08:53:57Z
2018-10-12T08:53:57Z 2014 |
|
Type |
Conference proceedings
|
|
Identifier |
Верясова А. Н. Анализ основных методов продвижения бизнеса в Интернете / А. Н. Верясова, А. А. Санин // Труды Международной научно-практической конференции «Математическое моделирование процессов в экономике и управлении инновационными проектами (ММП-2014)», Коблево, 16-21 сентября 2014 г., Харьков-Николаев : ХНУРЭ, 2014.– С. 39–40.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/6993 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
ХНУРЕ
|
|