Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку
|
|
Creator |
Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М. |
|
Subject |
споживацькі переваги
маркетингові дослідження споживацька поведінка автомобільний ринок України сегментація ринку експертна оцінка marketing researchers consumer behavior car market segmentation consumer preferences |
|
Description |
The selection of the product’s assortment that best matches the needs of consumers and determines required volume of sales for the enterprise’s planning. Consumer market segmentation procedure based on company’s assortment portfolio was realized. Factors that shape consumer preferences to product in various segment groups were identify and consumer preferences for specific market segments are determined.
|
|
Date |
2018-10-12T09:03:43Z
2018-10-12T09:03:43Z 2013 |
|
Type |
Monograph
|
|
Identifier |
Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Modern problems of the economy of development in the context of the world transformational changes : monograph. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2013. – 390 р. – P. 81–92.
978-83-62683-48-2 http://openarchive.nure.ua/handle/document/7004 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
The Academy of Management and Administration in Opole
|
|