Запис Детальніше

Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку
 
Creator Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М.
 
Subject споживацькі переваги
маркетингові дослідження
споживацька поведінка
автомобільний ринок України
сегментація ринку
експертна оцінка
marketing researchers
consumer behavior
car
market segmentation
consumer preferences
 
Description The selection of the product’s assortment that best matches the needs of consumers and determines required volume of sales for the enterprise’s planning. Consumer market segmentation procedure based on company’s assortment portfolio was realized. Factors that shape consumer preferences to product in various segment groups were identify and consumer preferences for specific market segments are determined.
 
Date 2018-10-12T09:03:43Z
2018-10-12T09:03:43Z
2013
 
Type Monograph
 
Identifier Маркетингові дослідження споживацьких переваг на регіональному ринку / Л. В. Соколова, Г. М. Верясова // Modern problems of the economy of development in the context of the world transformational changes : monograph. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2013. – 390 р. – P. 81–92.
978-83-62683-48-2
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7004
 
Language uk
 
Publisher The Academy of Management and Administration in Opole