Запис Детальніше

Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару
 
Creator Соколова, Л. В.
Когтєва, В. О.
 
Subject бренд
конкурентоспроможність товару
 
Date 2018-10-16T08:50:53Z
2018-10-16T08:50:53Z
2017
 
Type Conference proceedings
 
Identifier Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару / В. О. Когтєва, Л. В. Соколова // Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні [Електронний ресурс] : Зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів ; 6–7 квітня 2017 р. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 96-98.
978-966-926-157-1
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7023
 
Language uk
 
Publisher КНЕУ