Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару
|
|
Creator |
Соколова, Л. В.
Когтєва, В. О. |
|
Subject |
бренд
конкурентоспроможність товару |
|
Date |
2018-10-16T08:50:53Z
2018-10-16T08:50:53Z 2017 |
|
Type |
Conference proceedings
|
|
Identifier |
Бренд як категорія, що впливає на конкурентоспроможність товару / В. О. Когтєва, Л. В. Соколова // Сучасні інформаційні технології та системи в управлінні [Електронний ресурс] : Зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів ; 6–7 квітня 2017 р. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 96-98.
978-966-926-157-1 http://openarchive.nure.ua/handle/document/7023 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
КНЕУ
|
|