Запис Детальніше

Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу
 
Creator Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М.
Онищенко, Я. А.
 
Subject маркетинг
модель
стратегія
рівень управління
ієрархія
підприємство
marketing
model
strategy
level of management
hierarchy
enterprise
 
Description У статті розглядаються теоретичні підходи до питання систематизації стратегічних моделей маркетингу у контексті удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. В статье рассматриваются теоретические подходы к вопросу систематизации стратегических моделей маркетинга в контексте совершенствования маркетинговой деятельности предприятия. In the article theoretical approaches to the question of marketing strategical models systematization are considered in context of marketing activity of an enterprise improvement.
 
Date 2018-10-16T08:48:38Z
2018-10-16T08:48:38Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу / Соколова Л. В., Верясова Г. М., Онищенко Я. А. // Вісник економіки транспорту і промисловості : збірник науково-практичних статей. Випуск 28.– 2009. – № 28. – С. 249−252.
2075-4892
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7018
 
Language uk
 
Relation № 28;
 
Publisher Українська державна академія залізничного транспорту