Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу
|
|
| Creator |
Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М. Онищенко, Я. А. |
|
| Subject |
маркетинг
модель стратегія рівень управління ієрархія підприємство marketing model strategy level of management hierarchy enterprise |
|
| Description |
У статті розглядаються теоретичні підходи до питання систематизації стратегічних моделей маркетингу у контексті удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. В статье рассматриваются теоретические подходы к вопросу систематизации стратегических моделей маркетинга в контексте совершенствования маркетинговой деятельности предприятия. In the article theoretical approaches to the question of marketing strategical models systematization are considered in context of marketing activity of an enterprise improvement.
|
|
| Date |
2018-10-16T08:48:38Z
2018-10-16T08:48:38Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу / Соколова Л. В., Верясова Г. М., Онищенко Я. А. // Вісник економіки транспорту і промисловості : збірник науково-практичних статей. Випуск 28.– 2009. – № 28. – С. 249−252.
2075-4892 http://openarchive.nure.ua/handle/document/7018 |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
№ 28;
|
|
| Publisher |
Українська державна академія залізничного транспорту
|
|