Запис Детальніше

Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства
 
Creator Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М.
 
Subject доход
машинобудівне підприємство
маркетингові фактори
вплив
 
Description У якості шуканих маркетингових факторів були обрані такі, як: питома вага дов- гострокових контрактів у загальному їх обсязі; ефективність формування портфелю по- ставок сировини та портфелю замовлень, в тому числі участь у тендерах; рівень сервіс- ної підтримки; рівень професіоналізму маркетологів; співвідношення «ціна/якість» ви- робленої продукції; індекс цін постачальників сировини, комплектуючих виробів; ефе- ктивність просування продукції підприємства; співвідношення бюджетів маркетингу і підприємства у цілому та ін.
 
Date 2018-10-17T08:51:06Z
2018-10-17T08:51:06Z
2012
 
Type Conference proceedings
 
Identifier Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства / Соколова Л.В., Верясова Г.М. // Материалы Х Международной научно-практической конференции: Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами. Алушта, 10-16 сентября 2012 г. – Харьков: Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского «Харьковский авиационный институт», 2012. – С. 247. (279 с.).
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7038
 
Language uk
 
Publisher Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского «Харьковский авиационный институт»