Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства
|
|
Creator |
Соколова, Л. В.
Верясова, Г. М. |
|
Subject |
доход
машинобудівне підприємство маркетингові фактори вплив |
|
Description |
У якості шуканих маркетингових факторів були обрані такі, як: питома вага дов- гострокових контрактів у загальному їх обсязі; ефективність формування портфелю по- ставок сировини та портфелю замовлень, в тому числі участь у тендерах; рівень сервіс- ної підтримки; рівень професіоналізму маркетологів; співвідношення «ціна/якість» ви- робленої продукції; індекс цін постачальників сировини, комплектуючих виробів; ефе- ктивність просування продукції підприємства; співвідношення бюджетів маркетингу і підприємства у цілому та ін.
|
|
Date |
2018-10-17T08:51:06Z
2018-10-17T08:51:06Z 2012 |
|
Type |
Conference proceedings
|
|
Identifier |
Вплив маркетингових факторів на формування доходу машинобудівного підприємства / Соколова Л.В., Верясова Г.М. // Материалы Х Международной научно-практической конференции: Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами. Алушта, 10-16 сентября 2012 г. – Харьков: Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского «Харьковский авиационный институт», 2012. – С. 247. (279 с.).
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7038 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Национальный аэрокосмический университет им. Н.Е. Жуковского «Харьковский авиационный институт»
|
|