Запис Детальніше

Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства
 
Creator Верясова, Г. М.
 
Subject маркетингова діяльність
управління
підприємство
 
Description Становлення і розвиток ринкових відносин в Україні обумовлюють необхідність удосконалення системи управління підприємствами, орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання, здатності швидко і гнучко реагувати на зміни в маркетинговому середовищі.
 
Date 2018-10-17T08:55:24Z
2018-10-17T08:55:24Z
2013
 
Type Conference proceedings
 
Identifier Верясова Г.М. Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства / Г.М. Верясова : Збірник тез всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми розвитку соціально-економічних систем у трансформаційних умовах : наукові здобутки молоді», 21-22 березня 2013 р. – Харків : КНТЕУ, ХТЕІ КНТЕУ, 2013. – С. 139.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7040
 
Language uk
 
Publisher ХТЕІ КНТЕУ