Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства
|
|
| Creator |
Верясова, Г. М.
|
|
| Subject |
маркетингова діяльність
управління підприємство |
|
| Description |
Становлення і розвиток ринкових відносин в Україні обумовлюють необхідність удосконалення системи управління підприємствами, орієнтації системи менеджменту на ринкові умови господарювання, здатності швидко і гнучко реагувати на зміни в маркетинговому середовищі.
|
|
| Date |
2018-10-17T08:55:24Z
2018-10-17T08:55:24Z 2013 |
|
| Type |
Conference proceedings
|
|
| Identifier |
Верясова Г.М. Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства / Г.М. Верясова : Збірник тез всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми розвитку соціально-економічних систем у трансформаційних умовах : наукові здобутки молоді», 21-22 березня 2013 р. – Харків : КНТЕУ, ХТЕІ КНТЕУ, 2013. – С. 139.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7040 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
ХТЕІ КНТЕУ
|
|