Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом
|
|
Creator |
Верясова, Г. М.
|
|
Subject |
споживацькі переваги
управління маркетингом дослідження споживацьких переваг стратегічне управління |
|
Description |
На маркетингових засадах будується діяльність багатьох промислових підприємств України. В умовах інтенсифікації глобалізаційних процесів, посилення конкуренції на міжнародному рівні, скорочення життєвих циклів товарів і послуг, розвитку та швидкій передачі нових технологій однією з основних умов формування конкурентної стратегічної перспективи підприємства стає стратегічний маркетинговий підхід до ведення ринкової діяльності.
|
|
Date |
2018-10-30T09:24:32Z
2018-10-30T09:24:32Z 2013 |
|
Type |
Conference proceedings
|
|
Identifier |
Верясова Г. М. Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом / Г. М. Верясова // Материалы ХХІV международной научно-практической конференции «Экономика в условиях глобализации мировых экономических процессов», Львов, 5–6 апреля 2013 года. – Львів: «ЛЕФ», 2013. – С. 116–118.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7098 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
"Львівська економічна фундація"
|
|