Запис Детальніше

Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом
 
Creator Верясова, Г. М.
 
Subject споживацькі переваги
управління маркетингом
дослідження споживацьких переваг
стратегічне управління
 
Description На маркетингових засадах будується діяльність багатьох промислових підприємств України. В умовах інтенсифікації глобалізаційних процесів, посилення конкуренції на міжнародному рівні, скорочення життєвих циклів товарів і послуг, розвитку та швидкій передачі нових технологій однією з основних умов формування конкурентної стратегічної перспективи підприємства стає стратегічний маркетинговий підхід до ведення ринкової діяльності.
 
Date 2018-10-30T09:24:32Z
2018-10-30T09:24:32Z
2013
 
Type Conference proceedings
 
Identifier Верясова Г. М. Дослідження споживацьких переваг як інструменту стратегічного управління маркетингом / Г. М. Верясова // Материалы ХХІV международной научно-практической конференции «Экономика в условиях глобализации мировых экономических процессов», Львов, 5–6 апреля 2013 года. – Львів: «ЛЕФ», 2013. – С. 116–118.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7098
 
Language uk
 
Publisher "Львівська економічна фундація"