Запис Детальніше

Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту
 
Creator Соколова, Л. В.
Шальопа, А. С.
 
Subject оцінювання
конкурнетоспроможність бренду
товаровиробник
система бренд-менеджменту
 
Date 2018-10-29T09:56:43Z
2018-10-29T09:56:43Z
2015
 
Type Conference proceedings
 
Identifier Соколова Л. В. Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Труди ХІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження та оптимізація економічних процесів «Оптимум-2015» (7-9 грудня 2015 р.). – Х. : НТУ «ХПІ», 2015. – С. 118–121. (271 с.).
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7077
 
Language uk
 
Publisher НТУ «ХПІ»