Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту
|
|
Creator |
Соколова, Л. В.
Шальопа, А. С. |
|
Subject |
оцінювання
конкурнетоспроможність бренду товаровиробник система бренд-менеджменту |
|
Date |
2018-10-29T09:56:43Z
2018-10-29T09:56:43Z 2015 |
|
Type |
Conference proceedings
|
|
Identifier |
Соколова Л. В. Оцінювання конкурентоспроможності бренду товаровиробника як складової системи бренд-менеджменту / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Труди ХІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Дослідження та оптимізація економічних процесів «Оптимум-2015» (7-9 грудня 2015 р.). – Х. : НТУ «ХПІ», 2015. – С. 118–121. (271 с.).
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7077 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ «ХПІ»
|
|