Методи формування ціни на Інтернет-рекламу
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методи формування ціни на Інтернет-рекламу
|
|
Creator |
Полозова, Т. В.
Стеблянко, Б. О. |
|
Subject |
Iнтернет-реклама
Iнтернет-бізнес показник CTR показник клікабельності методи формування ціни на Інтернет-рекламу |
|
Description |
Робота присвячена дослідженню способів отримання прибутку від реклами в Інтернеті шляхом розміщення різного виду банерів на сайтах світової мережі.
|
|
Date |
2018-11-07T12:06:14Z
2018-11-07T12:06:14Z 2016 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Полозова Т. В. Методи формування ціни на Інтернет-рекламу / Т. В. Полозова, Б. О. Стеблянко // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии. Т1 Тез. докл. 1-й Международ. науч.-техн. конф. (16-20 мая 2016) / редкол.: В.Ф. Ткаченко, И.Б. Чеботарева и др. – Харьков: ХНУРЭ, 2016. – С. 170-171.
978‐966‐659‐216‐6 http://openarchive.nure.ua/handle/document/7147 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
ХНУРЕ
|
|