Запис Детальніше

Методи формування ціни на Інтернет-рекламу

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи формування ціни на Інтернет-рекламу
 
Creator Полозова, Т. В.
Стеблянко, Б. О.
 
Subject Iнтернет-реклама
Iнтернет-бізнес
показник CTR
показник клікабельності
методи формування ціни на Інтернет-рекламу
 
Description Робота присвячена дослідженню способів отримання прибутку від реклами в Інтернеті шляхом розміщення різного виду банерів на сайтах світової мережі.
 
Date 2018-11-07T12:06:14Z
2018-11-07T12:06:14Z
2016
 
Type Thesis
 
Identifier Полозова Т. В. Методи формування ціни на Інтернет-рекламу / Т. В. Полозова, Б. О. Стеблянко // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии. Т1 Тез. докл. 1-й Международ. науч.-техн. конф. (16-20 мая 2016) / редкол.: В.Ф. Ткаченко, И.Б. Чеботарева и др. – Харьков: ХНУРЭ, 2016. – С. 170-171.
978‐966‐659‐216‐6
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7147
 
Language uk
 
Publisher ХНУРЕ