Запис Детальніше

Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством
 
Creator Полозова, Т. В.
Писаревський, М. Я.
 
Subject бренд-менеджмент
брендінг
бренд
брендовий товар
бренд-технології
 
Description Тактичними кроками щодо підвищення ефективності виробництва є добре спланована маркетингова програма діяльності, яка передбачає розробку відповідних заходів щодо створення та управління брендом.
 
Date 2018-11-09T11:00:27Z
2018-11-09T11:00:27Z
2017
 
Type Thesis
 
Identifier Полозова Т. В. Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством / Т. В. Полозова, М. Я. Писаревський // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии. Т1 Тез. докл. 2-й Международ. науч.-техн. конф. (16-22 мая 2017) / редкол.: В.Ф. Ткаченко, И.Б. Чеботарева и др. – Харьков: ХНУРЭ, 2017. – С. 190-191.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7176
 
Language uk
 
Publisher ХНУРЕ