Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством
|
|
| Creator |
Полозова, Т. В.
Писаревський, М. Я. |
|
| Subject |
бренд-менеджмент
брендінг бренд брендовий товар бренд-технології |
|
| Description |
Тактичними кроками щодо підвищення ефективності виробництва є добре спланована маркетингова програма діяльності, яка передбачає розробку відповідних заходів щодо створення та управління брендом.
|
|
| Date |
2018-11-09T11:00:27Z
2018-11-09T11:00:27Z 2017 |
|
| Type |
Thesis
|
|
| Identifier |
Полозова Т. В. Бренд-менеджмент як інструмент управління підприємством / Т. В. Полозова, М. Я. Писаревський // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии. Т1 Тез. докл. 2-й Международ. науч.-техн. конф. (16-22 мая 2017) / редкол.: В.Ф. Ткаченко, И.Б. Чеботарева и др. – Харьков: ХНУРЭ, 2017. – С. 190-191.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7176 |
|
| Language |
uk
|
|
| Publisher |
ХНУРЕ
|
|