Взаємодія вокального і методичного компонентів у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Статівка, Валентина Іванівна
|
|
Date |
2012-07-04T13:04:06Z
2012-07-04T13:04:06Z 2007 |
|
Identifier |
Взаємодія вокального і методичного компонентів у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Василенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua:8080/123456789/820 |
|
Description |
Дисертація присвячена питанням формування умінь текстотворення і текстосприйняття у взаємозв’язку під час розосередженої підготовки школярів до створення тексту. У роботі описано новий підхід – взаємозв’язане навчання видів мовленнєвої діяльності на матеріалі рідної мови, який базується на концепції комунікативної спрямованості навчання мови, на об’єктивному взаємозв’язку усіх видів мовленнєвої діяльності у процесі їх розвитку. Описана методична система формування умінь текстотворення і текстосприйняття під час розосередженої підготовки до створення текстів учнів 5 – 9 класів шкіл з російською мовою навчання. Єфективність запропонованої методичної системи обгрунтована теоретично і підтверджена практично. Основні результати дослідження знайшли втілення в новій програмі з російської мови для шкіл з російською мовою викладання. Ключові слова: взаємозв’язане навчання, система пізнавальних і практичних методів, комбіновані вправи, розосереджена підготовка, мовленнєва діяльність, види мовленнєвої діяльності (слухання, читання, говоріння, письмо), психобіологічні механізми текстотворення і текстосприйняття (увага, сприйняття і розуміння, пам’ять, мислення), уміння текстотворення і текстосприйняття, текст, категоріальні ознаки тексту, мовленнєві жанри. The dissertation is devoted to the problems of forming textbuilding and textcomprehanding skills in their interrelation in the process of long – term preparation of schoolchildren to writing compositions. The work deskribes a new approach -interrelation teaching of different types of speech activity on the basis of the native language. It is created on the concept of communicative tendency in training speech skills and on the objective interrelations of oll types of speech activity in the process of their development. The investigation characterises the metodological system of formin textbuilding and textcomprehanding skills by the 5 th grade school – children using the Russian language as their mother tongue. The effectiveness of the proposed system has been grounded the oretically and approved in practice. The main results of the research have been implemented in the new Russian language teaching programs for schools wich the Russian language of training. |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
|
|
Subject |
взаємозв’язане навчання
система пізнавальних і практичних методів комбіновані вправи розосереджена підготовка мовленнєва діяльність види мовленнєвої діяльності (слухання, читання, говоріння, письмо) психобіологічні механізми текстотворення і текстосприйняття (увага, сприйняття і розуміння, пам’ять, мислення) уміння текстотворення і текстосприйняття текст категоріальні ознаки тексту interrelated teaching, sestem of exercises combined exercises long-term preparation speech activity types of speech activity (lestening, reading, speeking, writing) psicho-biological mechanisms of textbuilding and textcomprehanding (attention, comprehansion and understanding, memory, thinking) textbuilding and textcomprehanding skills text categorial features of text speech genres 373.5.016:811.161.1 |
|
Title |
Взаємодія вокального і методичного компонентів у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики
|
|
Type |
Other
|
|