Запис Детальніше

Постановка задачі прецедентного управління наскрізними бізнес-процесами

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Постановка задачі прецедентного управління наскрізними бізнес-процесами
 
Creator Чалий, С. Ф.
Левикін, І. В.
Кальницька, А. Ю.
 
Subject прецедентне управління
наскрізний бізнес-процес
конкуренція за ресурси
поведінка бізнес-процесу
процес вирішення задачі
 
Description Розглянуто особливості реалізації процесного управління наскрізними бізнес-процесами (БП). Показано, що при управлінні такими процесами розподіл ресурсів і контроль виконання БП виконується власником процесу без урахування організаційної структури підприємства, що призводить до конкуренції БП за ресурси. Виділено ключові елементи прецеденту: властивості предметної області, що задають обмеження на вирішення задачі; всі реалізовані на практиці процеси вирішення задачі, що дозволяють отримати кінцевий результат БП. Показано, що ключовими задачами управління наскрізними БП є: формування множини прецедентів для нового БП на основі аналізу даних про поведінку аналогічних БП; відбір прецедентів наскрізних БП; управління БП з використанням прецедентів. Представлено формальну постановку задачі прецедентного управління як задачі мінімізації часу очікування ресурсів при обмеженнях на час виконання кожного з цих процесів.
The peculiarities of realization of process management by through business processes (BP) are considered. It is shown that in the management of such processes, the resource allocation and control of the execution of the BP is performed by the owner of the process without taking into account the organizational structure of the enterprise, which leads to competition of BP for the resources. The key elements of the precedent are distinguished: the properties of the subject area, which set the limitations on the solution of the problem; all the practical processes of solving the problem, which allow obtaining the final result of the BP. It is shown that the key tasks of managing pass-through BP are: the formation of a set of precedents for a new BP based on the analysis of behavioral data of similar BP; selection of precedents for pass-through BP; BP management using precedents. The formal setting of the case management problem is presented as a task of minimizing the waiting time of resources with restrictions on the time of execution of each of these processes.
 
Date 2019-02-01T09:16:27Z
2019-02-01T09:16:27Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Чалий С. Ф. Постановка задачі прецедентного управління наскрізними бізнес-процесами / С. Ф. Чалий, І. В. Левикін, А. Ю. Кальницька // АСУ и приборы автоматики. – 2018. – № 175. – С. 19–26.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7809
 
Language uk
 
Publisher ХНУРЕ