Запис Детальніше

Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації
 
Creator Кирій, В. В.
Мендюк, О. В.
Чеченець, Д. О.
 
Subject сегментація споживачів
прогнозування
штучні нейронні мережі
нечіткість
 
Description Запропоновано сегментацію споживачів газорозподільної та газотранспортної сфер на основі двох факторів: зацікавленості споживача в товарі та його платоспроможності. Визначено, що в умовах обмеженої кількості інформації сегментацію найбільш доцільно зробити за допомогою введення нечіткості. Для отримання найбільш актуальних даних для сегментації було запропоновано спрогнозувати дані на майбутній період за допомогою штучних нейронних мереж. Розглянуто можливі маркетингові стратегії та рекомендації, які слід застосувати для кожної групи сегментів
 
Date 2019-02-04T13:12:07Z
2019-02-04T13:12:07Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Кирый В. В. Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації / В. В. Кирій, О. В. Мендюк О.В., Д. О. Чеченець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – Вип. 6. Част2. – C. 176–179.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7829
 
Language uk