Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації
|
|
Creator |
Кирій, В. В.
Мендюк, О. В. Чеченець, Д. О. |
|
Subject |
сегментація споживачів
прогнозування штучні нейронні мережі нечіткість |
|
Description |
Запропоновано сегментацію споживачів газорозподільної та газотранспортної сфер на основі двох факторів: зацікавленості споживача в товарі та його платоспроможності. Визначено, що в умовах обмеженої кількості інформації сегментацію найбільш доцільно зробити за допомогою введення нечіткості. Для отримання найбільш актуальних даних для сегментації було запропоновано спрогнозувати дані на майбутній період за допомогою штучних нейронних мереж. Розглянуто можливі маркетингові стратегії та рекомендації, які слід застосувати для кожної групи сегментів
|
|
Date |
2019-02-04T13:12:07Z
2019-02-04T13:12:07Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кирый В. В. Модель нейролінгвістичної сегментації споживачів в умовах обмеженої кількості інформації / В. В. Кирій, О. В. Мендюк О.В., Д. О. Чеченець // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – Вип. 6. Част2. – C. 176–179.
http://openarchive.nure.ua/handle/document/7829 |
|
Language |
uk
|
|