Особливості емоційного ставлення до навчання у студентів з різними типами емоційних профілів, рівнями навчальної мотивації та гендерними ознаками (Features of the emotional attitude towards students of different types of emotional profiles, levels of educational motivation and gender observations)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
https://eprints.oa.edu.ua/7545/
|
|
Title |
Особливості емоційного ставлення до навчання у студентів з різними типами емоційних профілів, рівнями навчальної мотивації та гендерними ознаками (Features of the emotional attitude towards students of different types of emotional profiles, levels of educational motivation and gender observations) |
|
Creator |
Жданюк, Людмила (Lyudmila Zhdanyuk)
|
|
Subject |
Психологія
|
|
Description |
У статті розглядаються результати емпіричного дослідження показників емоційного ставлення до навчання (ЕСН) у студентів; перевіряється гіпотеза про особливості прояву емоційного ставлення до навчання у студентів з різними рівнями навчальної мотивації та типами емоційних профілів; представлені гендерні відмінності ЕСН у студентів. (The article examines the results of the empirical study of students’ emotional attitudes toward learning (ESN); the hypothesis about the peculiarities of the manifestation of emotional attitude towards learning from students with different levels of educational motivation and types of emotional profi les is checked; The gender differences of the ESN among the students are presented.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://eprints.oa.edu.ua/7545/1/5.pdf
Жданюк, Людмила (Lyudmila Zhdanyuk) (2018) Особливості емоційного ставлення до навчання у студентів з різними типами емоційних профілів, рівнями навчальної мотивації та гендерними ознаками (Features of the emotional attitude towards students of different types of emotional profiles, levels of educational motivation and gender observations). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип.6). с. 14-20. ISSN 2415–7384 |
|