Запис Детальніше

Особливості емоційного ставлення до навчання у студентів з різними типами емоційних профілів, рівнями навчальної мотивації та гендерними ознаками (Features of the emotional attitude towards students of different types of emotional profiles, levels of educational motivation and gender observations)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7545/
 
Title Особливості емоційного ставлення до навчання у студентів з різними типами емоційних профілів, рівнями навчальної мотивації та гендерними ознаками
(Features of the emotional attitude towards students of different types of emotional profiles, levels of educational motivation and gender observations)
 
Creator Жданюк, Людмила (Lyudmila Zhdanyuk)
 
Subject Психологія
 
Description У статті розглядаються результати емпіричного дослідження показників емоційного ставлення до навчання (ЕСН) у студентів; перевіряється гіпотеза про особливості прояву емоційного ставлення до навчання у студентів з різними рівнями навчальної мотивації та типами емоційних профілів; представлені гендерні відмінності ЕСН у студентів.
(The article examines the results of the empirical study of students’ emotional attitudes toward learning (ESN);
the hypothesis about the peculiarities of the manifestation of emotional attitude towards learning from students with different levels of educational motivation and types of emotional profi les is checked; The gender differences of the ESN among the students are presented.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія»
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7545/1/5.pdf
Жданюк, Людмила (Lyudmila Zhdanyuk) (2018) Особливості емоційного ставлення до навчання у студентів з різними типами емоційних профілів, рівнями навчальної мотивації та гендерними ознаками (Features of the emotional attitude towards students of different types of emotional profiles, levels of educational motivation and gender observations). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип.6). с. 14-20. ISSN 2415–7384