Індивідуальний підхід у роботі з дітьми молодшого шкільного віку з когнітивними порушеннями (An individual approach to work with children of junior school age with cognitive impairments)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
https://eprints.oa.edu.ua/7546/
|
|
Title |
Індивідуальний підхід у роботі з дітьми молодшого шкільного віку з когнітивними порушеннями (An individual approach to work with children of junior school age with cognitive impairments) |
|
Creator |
Лисенкова, Ірина (Iryna Lysenkova)
|
|
Subject |
Психологія
|
|
Description |
Стаття присвячена актуальній проблемі сьогодення – використання індивідуального підходу в роботі з дітьми молодшого шкільного віку з когнітивними порушеннями, що буде впливати ефективніше на їх розвиток особистості. Нами було визначено стан і сутність досліджуваної проблеми у психолого-педагогічній літературі та на практиці закладів освіти. Описано дослідження впливу індивідуального підходу на розвиток дітей молодшого шкільного віку з когнітивними порушеннями. (The article is devoted to the very important problem of the present: the use of an individual approach to work with children of junior school age with cognitive impairments, which will affect more effectively their personality development. The state and essence of the investigated problem in psychological and pedagogical literature and in the practice of educational institutions is determined. The research of the infl uence of the individual approach on the development of children of junior school age with cognitive impairments is described.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://eprints.oa.edu.ua/7546/1/6.pdf
Лисенкова, Ірина (Iryna Lysenkova) (2018) Індивідуальний підхід у роботі з дітьми молодшого шкільного віку з когнітивними порушеннями (An individual approach to work with children of junior school age with cognitive impairments). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип.6). с. 21-25. ISSN 2415–7384 |
|