Метапредметні основи формування професійно орієнтованих компетентностей старшокласників
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713994/
|
|
Title |
Метапредметні основи формування професійно орієнтованих компетентностей старшокласників
Metasubject bases of formation of professionally oriented competencies of students |
|
Creator |
Трубачева, Світлана Едуардівна
Чорноус, О.В. |
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Матеріали конференції присвячені аналізу метапредметних основ процесу формування професійно орієнтованих компетентностей старшокласників. Ці компетентності є одним з метарезультатів, на які орієнтовано профільне навчання. Під компетентністю професійного самовизначення розуміється сформована в учнів можливість проектувати свій подальший професійний розвиток на основі усвідомлення своїх інтересів і здібностей, мотивації вибору майбутньої професії, здатність нести відповідальність за результати самостійного вибору. Істотною ознакою компетентності професійного самовизначення є здатність вирішувати проблеми пов’язані з визначенням майбутньої професії: вибором навчального закладу для продовження освіти, здатності до вибору джерел навчальної інформації, необхідної для підготовки до навчання в цьому закладі, розумінні професійних особливостей та цінностей, готовності до навчання у навчальному закладі певного профілю, у здатності оцінити свої професійні можливості та особистісні якості.
The materials of the conference devoted to the analysis metasubject fundamentals of process of formation of professionally oriented competencies of students. These competence is one of metaresults, which are the focus of specialized training. Under the expertise of professional self-determination is understood to be formed in students the ability to design their further professional development through awareness of their interests and abilities, motivation of choice of future profession, ability to take responsibility for the results of self-selection. A significant indication of competence professional self-determination is the ability to solve problems associated with determining the future of the profession: the choice of educational institution to continue education, ability of a choice of sources of educational information needed to prepare for the training in this institution, understanding and professional characteristics and values, readiness to learn at school a particular profile, the ability to assess their professional capabilities and personal qualities. |
|
Publisher |
Посвіт
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713994/1/TSE%20ChOV%2016-Baku.pdf
- Трубачева, Світлана Едуардівна (orcid.org/0000-0002-1400-9773 <http://orcid.org/0000-0002-1400-9773>) and Чорноус, О.В. (orcid.org/0000-0003-4644-6051 <http://orcid.org/0000-0003-4644-6051>) (2016) Metasubject bases of formation of professionally oriented competencies of students In: Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи : збірник матеріалів І-ї Міжнародної науково-практичної конференції, м.Баку - м.Ужгород - м.Дрогобич, 27-28 жовтня 2016 р. Посвіт, м. Баку, Азербайджанська Республіка - м. Ужгород, Україна - м. Дрогобич, Україна, pp. 217-219. ISBN 978-617-7401-47-5 |
|