Запис Детальніше

Емпіричні і теоретичні узагальнення в навчанні геометріїї

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714629/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884
 
Title Емпіричні і теоретичні узагальнення в навчанні геометріїї
Эмпирические и теоретические обобщения в обучении геометрии
Empirical and theoretical generalizations in the study of geometry
 
Creator Бурда, Михайло Іванович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Досліджувалась проблема взаємообумовленості змісту геометрії
у профільній школі і типу мислення учня. Рівень змісту (стандарту, академічний, профільний) проектує певний тип мислення (переважно емпіричний чи теоретичний), і навпаки — останній враховується при відборі змісту. Мислення учня реалізується в його навчальній діяльності, яка включає компоненти: мотиваційний; змістовий; процесуально-операційний; прогностичний. Залежно від змісту компонентів у навчальній діяльності переважають теоретичні (раціональні, змістові) або емпіричні (чуттєво-предметні) узагальнення.
Исследовалась проблема взаимообусловленности содержания геометрии в профильной школе и типа мышления ученика. Уровень содержания (стандарта, академический, профильный) проектирует определенный тип мышления (преимущественно эмпирический или теоретический), и наоборот - последний учитывается при отборе содержания. Мышление ученика реализуется в его учебной деятельности, которая включает компоненты: мотивационный; содержательный; пропроцессуально-операционный; прогностический. В зависимости от содержания компонент в учебной деятельности преобладают теоретические (рациональные, содержанию) или эмпирические (чувственно-предметные) обобщение.
The problem of interdependence of the content of geometry was studied in the profile school and the type of student thinking. Content level (standard, academic, profile) designs a certain type of thinking (predominantly
but empirical or theoretical), and vice versa - the latter is taken into account when selecting content. The student's thinking is realized in his teaching activity, which includes components: motivational; meaningful; about-
operational and operational; prognostic Depending on the content of the component. In educational activities, theoretical (rational, content) or empirical (sensory-subject) generalization.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714629/1/239-242_1-2.pdf
- Бурда, Михайло Іванович (2015) Empirical and theoretical generalizations in the study of geometry In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 239-240. ISBN 978-966-644-398-5