Запис Детальніше

Диференціація змісту освіти в початковій школі України (1991–2010 рр.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714641/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Диференціація змісту освіти в початковій школі України (1991–2010 рр.)
Differentiation of the content of education in elementary school of Ukraine (1991-2010)
 
Creator Куліш, Тетяна Іванівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У процесі роботи проаналізовано педагогічний досвід вчителів початкових класів, підручники та методичні посібники для початкової школи, на основі яких схарактеризовано основні напрями та засоби впровадження диференційованого підходу в навчально-виховний процес початкової школи, особливості диференціації змісту освіти та важливі питання організації диференційованого навчання молодших школярів.
In the process of work the pedagogical experience of primary school teachers, textbooks and methodical manuals for elementary school is analyzed, on the basis of which the main directions and means of implementing a differentiated approach in the educational process of elementary school, features of differentiation of the content of education and important issues of organization of differentiated education of younger students.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714641/4/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%96%D1%88.pdf
- Куліш, Тетяна Іванівна (orcid.org/0000-0001-8509-9190 <http://orcid.org/0000-0001-8509-9190>) (2018) Differentiation of the content of education in elementary school of Ukraine (1991-2010) In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 30-31. ISBN 978-966-644-464-9