Запис Детальніше

Інструменти в управлінні конкурентоспроможністю суб'єктів інноваційного підприємництва

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструменти в управлінні конкурентоспроможністю суб'єктів інноваційного підприємництва
Tools in management business competitiveness of business innovation
 
Creator Андрющенко, Катерина Анатоліївна
Andriushchenko, Kateryna
Андрющенко, Екатерина Анатольевна
 
Subject управління конкурентоспроможністю
форсайтні технології
суб'єкти інноваційного підприємництва
дорожнє картування
competitiveness management
forsaytni technology innovation business entities
road mapping
658.5
 
Description У дослідженні визначено, що прогнозування і планування являють собою два найбільш важливих інструменту, які використовуються для управління конкурентоспроможністю суб'єктів інноваційного підприємництва. Визначено, наявність прогнозованої і непрогнозованої динаміки в управлінні конкурентоспроможністю суб'єктів інноваційного підприємництва. Розглянуто сутність форсайтних технологій, як інструменти формування конкурентоспроможності суб'єктів інноваційного підприємництва. Запропоновано здійснювати дорожнє картування як комплексний інструментарій моделювання майбутнього стану суб'єкта інноваційного підприємництва в рамках досягнення поставленої стратегічної мети.
The study determined that prediction planning are the two most important tools used for managing business innovation competitiveness business. The essence of the key features in the management competitive business innovative entrepreneurship. Determined and
predictable availability unpredictable dynamics management competitive business innovation business. The essence of innovation-active and innovative business-oriented innovation business, who are willing to stay ahead of future changes kontradaptatsiyi due to their development, so
dynamic display stability, which is directly associated with their competitiveness. The essence of Foresight technology as a tool for business innovation competitiveness business. Clarified the definition road map as a tool for modeling and managing strategic business competitiveness innovative entrepreneurship. A carry road Mapping tools as a comprehensive modeling of the future state of the subject innovative business within achieve strategic goals.
 
Publisher Хмельницький національний університет
 
Date 2019-02-11T09:25:01Z
2019-02-11T09:25:01Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Андрющенко К. А. Інструменти в управлінні конкурентоспроможністю суб'єктів інноваційного підприємництва / К. А. Андрющенко // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки : наук. журн. / [редкол.: М. Є. Скиба (голов. ред.) та ін.]. – Хмельницьк, 2017. – № 4. – С. 150–153.
2307-5740
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/27215
 
Language uk