Запис Детальніше

Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26374/
http://www.ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_84/part_2/35.pdf
 
Title Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі
Социально-педагогическая профилактика буллинга в школьной среде
Social-pedagogical prophylaxis of bullying in a school environment
 
Creator Спіріна, Тетяна Петрівна
Лях, Тетяна Леонідівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Актуальність теми зумовлена тим, що піднята в статті проблема майже не вивчена в нашій країні і з теоретичних позицій, і з позиції практики. Явище булінгу надзвичайно поширене в сучасній школі, але цю проблему з різних причин замовчують, не афішують випадки знущань, її не прийнято обговорювати.
У статті проаналізовано соціально-педагогічну, психологічну проблему сучасності – булінг. Розкрито сутнісні ознаки, основні причини, форми прояву цього явища, визначено основні риси булінгу, проаналізовано основні механізми його розвитку, описано рольову структуру булінгу та висвітлено наслідки для всіх учасників цього явища. Визначено специфіку та передумови, які сприяють появі систематичної та довготривалої агресії в шкільному середовищі.
Актуальность темы обусловлена тем, что поднятая в статье проблема почти не изучена в нашей стране и с теоретических позиций, и с позиции практики. Явление буллинг чрезвычайно распространено в современной школе, но эту проблему по тем или иным причинам умалчивают, не афишируют случаи издевательств, ее не принято обсуждать.
В статье проанализировано социально-педагогическую, психологическую проблему современности буллинг. Раскрыты признаки, основные причины, формы проявления этого явления, определены основные черты буллинга, проанализированы основные механизмы его развития, описана ролевая структура буллинга и освещены последствия для всех участников этого явления. Определена специфика и предпосылки, которые способствуют появлению систематической и длительной агрессии в школьной среде.
The actuality of the topic is due to the fact that the problem raised in the article is almost not studied in our country, both from theoretical positions and from the point of view of practice. The phenomenon of bullying is extremely common in modern school, but this problem for one reason or another is neglected, does not cover the cases of bullying, it is accepted to discuss it.
The article analyzes the socio-pedagogical, psychological problem of the present bullying. The essential features, the main causes, the forms of manifestation of this phenomenon are revealed, the main features of the bullying are determined, the main mechanisms of its development are analyzed, the role structure of the bullying is described and the consequences for all participants of this phenomenon are illuminated. Specifics and prerequisites that contribute to the emergence of systematic and prolonged aggression in the school environment are determined.
 
Publisher Херсонський державний університет
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26374/1/T_SPIRINA_T_LYAKH%20_ZNPPN_84_KSP%26SR_IL.pdf
Спіріна, Тетяна Петрівна та Лях, Тетяна Леонідівна (2018) Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі Збірник наукових праць «Педагогічні науки» (84). с. 183-187. ISSN 2413-1865