Запис Детальніше

Метакогнітивний моніторинг і метакогнітивні стратегії у навчальній діяльності студентів (Metacognitive monitoring and metacognitive strategies for educational activities of students)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7550/
 
Title Метакогнітивний моніторинг і метакогнітивні стратегії у навчальній діяльності студентів
(Metacognitive monitoring and metacognitive strategies for educational activities of students)
 
Creator Балашов, Eдуард. (Еduard Balashov)
 
Subject Психологія
 
Description У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення змісту й особливостей поняття «метакогнітивний моніторинг навчальної діяльності студентів». Охарактеризовано основі види метакогнітивних стратегій у навчальній діяльності. Здійснено теоретичний аналіз методологічних основ діагностування метакогнітивної діяльності студентів у психологічній науці.
(The theoretical approaches to the defi nition of the content and characteristics of metacognitive monitoring of educational activity of student have been discussed in the articles. The main types of metacognitive strategies in educational activity have been characterized. The theoretical analysis of methodological foundations of diagnosis of metacognitive activities of students in psychological science has been executed.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія»
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7550/1/10.pdf
Балашов, Eдуард. (Еduard Balashov) (2018) Метакогнітивний моніторинг і метакогнітивні стратегії у навчальній діяльності студентів (Metacognitive monitoring and metacognitive strategies for educational activities of students). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип.6). с. 44-48. ISSN 2415–7384