Політичний дискурс студентства: особливості та ресурси трансформування
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714447/
http://ispp.org.ua/bibl_4.htm |
|
Title |
Політичний дискурс студентства: особливості та ресурси трансформування
Political discourse of students: features and resources of transformation |
|
Creator |
Жадан, Ірина Василівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
32 Politics 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У річищі дискурсивної парадигми узагальнено результати дослідження взаємодії суб’єктів політичної соціалізації як чинника структурування політичної картини світу студентства. Описано регіональні відмінності структурування політичного дискурсу молоді, особливості його ціннісної і мотиваційної складових, репрезентацій у дискурсі студентства владно-підвладної та соціальної взаємодії, історичної пам’яті та уявлень про політичні практики. Проаналізовано ступінь забезпечення функцій соціалізувального дискурсу (інтерпретаційної, інформувальної, персуазивної, мобілізаційної, інструментальної) та обгрунтовано висновок про низьку ефективність освітнього дискурсу. З урахуванням виявлених проблемних кластерів структурування політичної картини світу студентської молоді визначені напрями оптимізації соціалізувального дискурсу, запропоновані стратегії підвищення компетентності дискурсивної взаємодії та технології удосконалення її інструментальної складової.
The article sums up the results of the research in the framework of the discourse paradigm focused on the political socialization subjects interaction as a factor of structuring student political world outlook. It contains the description of regional differences in structuring youth political discourse, specific features of its value and motivation components, representations of dominant-subordinate and social interaction, historical memory and representations of political practices. The author analyzes the degree to which socializing discourse functions (interpretative, informing, persuasive, mobilizing, instrumentative) are realized, and provides evidence for the conclusion about low effectiveness of the educational discourse. In view of the identified problem clusters in structuring political world outlook of student youth, strategies of enhancing competency of discourse interaction and technologies of improving its instrumental component have been developed. |
|
Publisher |
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714447/1/Polit_discourse.pdf
- Жадан, Ірина Василівна (orcid.org/0000-0001-5274-574X <http://orcid.org/0000-0001-5274-574X>) (2016) Political discourse of students: features and resources of transformation Наукові студії із соціальної та політичної психології, 1 (37(40)). pp. 82-91. ISSN 2309-8287 |
|