Формування екологічних умінь у процесі навчання природознавства
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714511/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=1454 |
|
Title |
Формування екологічних умінь у процесі навчання природознавства
Formation of ecological skills in the process of studying natural science |
|
Creator |
Андрусенко, Ірина Володимирівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education 502/504 Environmental science. Conservation of natural resources. Threats to the environment and protection against them |
|
Description |
Природознавча компетентність як предметна формується на змісті предмета Природознавство. В основу її формування покладено результати – навчання, зафіксовані в Державному стандарті початкової загальної освіти та в програмі навчального предмета курсу «Я і Україна».
Natural science competence as a subject is formed on the content of the subject Natural science. The basis for its formation is the results - studies, recorded in the State standard of primary and secondary education in the program of the subject "I and Ukraine". |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714511/1/%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%95%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%A3%D0%9C%D0%86%D0%9D%D0%AC%20%D0%A3%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A6%D0%95%D0%A1%D0%86%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9F%D0%A0%D0%98%D0%A0%D0%9E%D0%94%D0%9E%D0%97%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%90.pdf
- Андрусенко, Ірина Володимирівна (2013) Formation of ecological skills in the process of studying natural science In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2013 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 186-187. |
|