Моніторингова система оцінювання рівня сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої школи багатопрофільного ліцею
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714520/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464 |
|
Title |
Моніторингова система оцінювання рівня сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої школи багатопрофільного ліцею
Monitoring system for assessing the level of the subject biological competence of senior school students of a multi-discipline lyceum |
|
Creator |
Ващенко, Л.С.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 57 Biological sciences in general |
|
Description |
Представлено комплексну педагогічну модель моніторингу рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої профільної школи. Обґрунтовано значення внутрішньошкільного моніторингу в сучасній шкільній освіті, здійснюваного за ініціативою самого навчального закладу, що полягає в можливості використання його результатів у межах конкретного навчального закладу з метою поліпшення навчальних досягнень школярів, планування подальшої діяльності школи.
The complex pedagogical model of monitoring of the levels of formation of the senior special school students' subject biological competence is presented. The significance of the internal school monitoring in modern school education, carried out at the initiative of the educational institution itself, is based on the possibility of using its results within the limits of a particular educational institution with the aim of improving pupils' educational achievements , planning of further school activities. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714520/1/anatovani%202016-pages-82-83.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2016) Monitoring system for assessing the level of the subject biological competence of senior school students of a multi-discipline lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 82-83. ISBN 978-966-644-398-5 |
|