Запис Детальніше

Моніторингова система оцінювання рівня сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої школи багатопрофільного ліцею

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714520/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464
 
Title Моніторингова система оцінювання рівня сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої школи багатопрофільного ліцею
Monitoring system for assessing the level of the subject biological competence of senior school students of a multi-discipline lyceum
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description Представлено комплексну педагогічну модель моніторингу рівнів сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої профільної школи. Обґрунтовано значення внутрішньошкільного моніторингу в сучасній шкільній освіті, здійснюваного за ініціативою самого навчального закладу, що полягає в можливості використання його результатів у межах конкретного навчального закладу з метою поліпшення навчальних досягнень школярів, планування подальшої діяльності школи.
The complex pedagogical model of monitoring of the levels of formation of the senior special school students' subject biological competence is presented. The significance of the internal school monitoring in modern school education, carried out at the initiative of the educational institution itself, is based on the possibility of using its results within the limits of a particular educational institution with the aim of improving pupils' educational achievements , planning of further school activities.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714520/1/anatovani%202016-pages-82-83.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2016) Monitoring system for assessing the level of the subject biological competence of senior school students of a multi-discipline lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 82-83. ISBN 978-966-644-398-5